Grand Fine Toyonaka Minami

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Toyonaka

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
  • 48 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard King Room Smoking

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-16-27 Hozumi, Toyonaka, Osaka-fu, 561-0856

In de buurt

  • Hattori Ryokuchi-park - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Dotonbori - 15 min. rijden - 13.4 km
  • Kyocera Dome Osaka - 17 min. rijden - 12.7 km
  • Kasteel van Osaka - 20 min. rijden - 12.3 km
  • Universal Studios Japanโ„ข - 20 min. rijden - 12.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Esaka - 4 min. rijden
  • Station Shonai - 15 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 11 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชใƒžใ‚ฏใƒ‰ใƒŠใƒซใƒ‰ - โ€ฌ5 min. lopen
  • โ€ชใƒฉใƒผ้บบใšใ‚“ใฉใ†ๅฑ‹ ่ฑŠไธญๆœ้ƒจๅบ— - โ€ฌ7 min. lopen
  • โ€ชใƒขใƒณใƒ‘ใƒซใƒŠใ‚น - โ€ฌ12 min. lopen
  • โ€ชใ‚‰ใƒผใ‚ใ‚“ ๅ…ซๅ…ซ ๅ็ฅžๅฃๅบ— - โ€ฌ8 min. lopen
  • โ€ชๆœฌๆ ผ็„ผ่‚‰ ็‰›ใงใ‚“ ่ฑŠไธญๅบ— - โ€ฌ8 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Fine Toyonaka Minami

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Met een ligging in de buurt van Park van kasteel Osaka hoef je je bij Grand Fine Toyonaka Minami geen seconde te vervelen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
  • Een automaat en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 05.00 uur tot 11.30 uur: JPYย 800 tot 1.260 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 18.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800โ€“1260 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Fine
Grand Fine Hotel Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami Adults Hotel
Grand Fine Adults Hotel
Grand Fine Toyonaka-minami Adults
Grand Fine Adults

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Fine Toyonaka Minami te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Je kunt inchecken vanaf: 18.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Fine Toyonaka Minami uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grand Fine Toyonaka Minami?

Dit hotel in Toyonaka ligt op 2,6 km van Hattori Ryokuchi-park en binnen 10 km afstand van Umeda Arts Theater en Winkelstraat Tenjimbashi-Suji. Ook Umeda Sky Building en Osaka Museum of Housing and Living liggen binnen 10 km afstand. Station Shonai ligt op 15 minuten lopen en naar Station Hattori-Tenjin is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Fine Toyonaka Minami

8,0

Zeer goed

8,0

Netheid

5,8

Locatie

8,4

Personeel en service

7,0

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 511 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 511 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 511 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 511 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 511 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 โ€“ Goed

Charles, Kampen

Positief: Netheid, comfort kamer

Ok hotel

Het personeel kan geen woord engels, gelukkig is er WiFi dus met Google Translate kom je er wel. De kamer was groot en netjes, een beetje gedateerd maar wel in goeie staat.
10 nachten verbleven in juli 2017

6/10 โ€“ Redelijk

Adi, Lelystad

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Leuke hotel!

Leuke hotel, maar niet voor herhaling vatbaar. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Alleen hotel zit echt in een drop, waardoor toeristen zich weinig kunnen vermaken.

10/10 โ€“ Uitstekend

Samuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay nice location and staff is very friendly
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 โ€“ Matig

mineyuki

3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

YASUTAKA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WifiใŒๆ•…้šœใ‹ใ€ใคใชใŒใ‚‰ใชใ‹ใฃใŸใ€‚ ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใซ้›ป่ฉฑใ—ใŸใ‚‰ใ€้€”ไธญใงๅˆ‡ใ‚‰ใ‚ŒใŸใ€‚ ้ƒจๅฑ‹ใฎใ‚ฟใƒใ‚ณ่‡ญใŒใฒใฉใ„ใ€‚
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 โ€“ Goed

CHEUK PUI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It is ok
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 โ€“ Goed

MASAKI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
27 nachten verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

masayuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใฏๆŸ”ใ‚‰ใ‹ใใฆ็œ ใ‚Šใ‚„ใ™ใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ ้ง…ใ‹ใ‚‰ใ‚‚ใ†ๅฐ‘ใ—่ฟ‘ใ„ใจ่‰ฏใ„ใ‹ใชใจๆ€ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Hidemasa

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
ใƒ“ใ‚ธใƒใ‚นใƒ›ใƒ†ใƒซใ‚ˆใ‚Šๅบƒใใ€ใ‚†ใฃใใ‚Šใงใใ‚‹ใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

??

1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 โ€“ Goed

Yoshiharu

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 โ€“ Goed

Idy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big room with all the hotel accessories available, friendly staff.
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 โ€“ Matig

Yoko

2 nachten verbleven in december 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

YASUNARI

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 โ€“ Goed

Hsiao Yu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

่ขซ้บๅฟ˜็š„ๆ—ฉ้ค

็ซŸ็„ถๆœ‰ไธ€ๅคฉๆผไบ†ๆ—ฉ้ค๏ผˆ1/7๏ผ‰๏ผŒไธ‹้›จๅคฉๅ€Ÿ้›จๅ‚˜่ชชๅ€Ÿๅ…‰ไบ†๏ผŒ้™คๆญคไน‹ๅค–๏ผŒ้ƒฝ้‚„ไธ้Œฏ
7 nachten verbleven in april 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Selinay

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer beide extrem dreckig, schimmel wo das auge hinsieht, haare, flecken (teilweise blut), badezimmer unzumutbar, zerrissene tapeten, bestialischer gestank. Sollten 4 nรคchte bleiben aber sind notgedrungen bereits am ersten morgen ausgecheckt und haben ein anderes hotel gebucht. Einfach ekelhaft.
4 nachten verbleven in maart 2023

4/10 โ€“ Matig

Nis, itami

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 โ€“ Uitstekend

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆ˜ ็”ปใ‚‚่ฆณใ‚Œใ‚‹ใ— ๆฐ—ๅ…ผใญใชใๅ‡บๅ…ฅใ‚ŠใงใใŸใฎใง่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 โ€“ Uitstekend

??

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒ™ใƒƒใƒˆใจใŠ้ขจๅ‘‚ใŒๅบƒใ‹ใฃใŸ
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 โ€“ Matig

Makoto

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ขจๅ‘‚ๅ ดใŒๆฑšใ‹ใฃใŸ
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 โ€“ Uitstekend

kensaku

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 โ€“ Goed

Satoshi, Shima

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆธ…ๆฝ”ใงCP่‰ฏใ—ใ€‚ใƒžใƒƒใ‚ตใƒผใ‚ธๆค…ๅญใŒๅ‹•ใ‹ใชใ„ใฎใจ้ขจๅ‘‚ๅ ดใฎ็ฏใ‚ŠใŒๅฏ’ใ€…ใ—ใ„ใฎใ ใ‘ใƒžใ‚คใƒŠใ‚นใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 โ€“ Redelijk

KINCHU

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2021