Hotel 88 Shinsaibashi
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Dotonbori
Fotogalerie voor Hotel 88 Shinsaibashi





Beoordelingen
9,6 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Main Building) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Main Building)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Main Building) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Main Building)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Building) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Building)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Room 1, Main Building) laden

Familiekamer, niet-roken (Room 1, Main Building)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Room 2, Main Building) laden

Familiekamer, niet-roken (Room 2, Main Building)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Main Building) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Main Building)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Triple Single, Annex) laden

Kamer, niet-roken (Triple Single, Annex)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Annex) laden

Twin kamer, niet-roken (Annex)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Annex) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Annex)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Namba Oriental Hotel
Namba
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.325 beoordelingen
De prijs is โฌย 94
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-4 Dotombori, Chuou-ku, Osaka, 542-0071
Over deze accommodatie
Hotel 88 Shinsaibashi
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Hotel Monterey Grasmere Osaka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.578 beoordelingen
De prijs is โฌย 87
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel 88 Shinsaibashi
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Locatie
9,6
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Margaret
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Leonard
Reisde met familie en kleine kinderen
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonard
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Alexa
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alexa
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Georgia
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Georgia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Julie
16 aug 2025
Julie
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Vanlesa
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanlesa
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Ruth
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Ruth
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Edison
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edison
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Mia
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mia
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Christopher, Valrico
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Eliseo
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eliseo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Susan
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Kristen
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Zach
Reisde met familie en kleine kinderen
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zach
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Keith, Pearl City
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Blake
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blake
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Johnny
17 jun 2025
Johnny
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
YAU LEE
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YAU LEE
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Youngsuk
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Youngsuk
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Glenn
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOP hotel in Osaka, with A+ staff.
Glenn
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Adam
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Kim
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasantly Surprised
Kim
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Unnikrishnan
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unnikrishnan
2 nachten verbleven in april 2025

















