HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Dotonbori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Een minibar, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Kaart van accommodatie
Details aan de binnenkant
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-16-5, Higashi Shinsaibashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka, 542-0083

In de buurt

  • Glico-bord van Dotonbori - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Dotonbori - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kuromon Ichiba-markt - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Nipponbashi - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Kyocera Dome Osaka - 3 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Shinsaibashi - 7 min. lopen
  • Station Kitntetsu-Nipponbashi - 11 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪炭火焼肉ホルモン じゃん - ‬1 min. lopen
  • ‪お好み焼翁 - ‬1 min. lopen
  • ‪魚はん - ‬1 min. lopen
  • ‪銀平大阪心斎橋店 - ‬1 min. lopen
  • ‪ふぐ・かに専門玄品 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Hotel in de buurt van Dotonbori
Een ligging in de buurt van Glico-bord van Dotonbori en Kuromon Ichiba-markt en faciliteiten zoals een restaurant maken van HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte en een lift
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi zijn voorzien van leuke extraatjes zoals recente films en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Televisies van 50 inch met dvd-spelers en recente films
  • Koelkasten, magnetrons en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 1.800 per nacht); kortingen beschikbaar
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.800 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: JPY 550 voor volwassenen en JPY 550 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 9 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Filmpremières
  • Tv van 50 inch

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 550 voor volwassenen en ca. JPY 550 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 1800 per nacht
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1800 per nacht (op 160 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Shanzerize Higashi Shinsaibashi Osaka
Shanzerize Higashi Shinsaibashi Osaka
Shanzerize Higashi Shinsaibashi
Kanade Osaka Shinsaibashi
HOTEL KANADE Higashi Shinsaibashi Osaka
KANADE Higashi Shinsaibashi Osaka
KANADE Higashi Shinsaibashi
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi Hotel
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi Osaka
HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1800 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi?

Dit hotel ligt in Minami, binnen 10 minuten lopen van Shinsaibashi-suji Winkelstraat, Dotonbori en Glico-bord van Dotonbori. Ook Nipponbashi en Kuromon Ichiba-markt liggen binnen 15 minuten lopen. Station Shinsaibashi ligt op 7 minuten lopen en naar Station Nagahoribashi is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over HOTEL KANADE Osaka Shinsaibashi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 101 van 288 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 125 van 288 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 288 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 288 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 288 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Because I have stayed here before, I feel that it is very good, so I choose this hotel again when I come to Osaka this time. I booked a deluxe double room, but this time I don’t know if it’s because of the separation problem. Both my partner and I feel that the room is smaller than the previous room of the same type. The bed is also very, very soft this time, because I stayed for 9 nights in a row , It makes me feel sore and backache. However, the room is still slightly larger than hotels in the same area, and it is clean and comfortable. But I don’t know why hotels always turn off the light in my room at about 11 am every day(every day). Sometimes it will turn on the light soon, and sometimes I need to call the front desk to ask the staff for help before turning on the light again. The first one or two days I was so scared of the time the lights were turned off, I was in the bathroom and it freaked me out, because I stayed 9 nights so by the end I was kind of used to it and was just guessing when the lights would turn off and when they would come back on again. In addition, the hotel requires that the notice of cleaning the room be pasted on the door before 3 p.m. to clean the room. Although I posted it on the door on time one day, they didn't clean my room. I wonder if it was because they was too busy? The hotel staff's English is not very good, but they are also polite and have smiling. They still try their best to communicate with the guests, and they can also use Googl
9 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Wing Wa

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Gavin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Jiwhan

2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

YUEH HUA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

非常好

飯店位於鬧區,附近購物與用餐都很方便
4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Hsiang Ju

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

ユウ

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
22時半頃チェックインしたのですが、部屋に行くと掃除がされておらず、先客が使ったままになっていました。 フロントに言って部屋を変えてもらいました。
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Holly E

3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

今回はイマイチな感じでした。

受付の方の対応は、まあ普通でした。 広くて値段の高い部屋を選びましたが、他の部屋と比べると若干狭い感じがしました。 部屋に入ると蒸し暑かったですが、クーラーの効きが良くすぐに涼しくなりました。 お風呂とトイレは臭い匂いがしました。 トイレの排水はボタンが壊れていて、自動で流してくれるのを使うしかなかったです。 今回の部屋はハズレでした。
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

takahiro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

としあき

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Yasuhiro, Nkanoku Yayoityou

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地が最高
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

shuichi, Tokyo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ウォシュレットが冷水 2泊掃除無し
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

takahiro

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

takahiro

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

takahiro

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

takahiro

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

takahiro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

TAKAHIRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

takahiro

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

スウ, 東京都

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
ラブH系なので 窓がないので 外気を入れれない
1 nacht verbleven in juli 2020