Hotel Samurai
Hotel met een restaurant, in de buurt van Tempel Shitenno-ji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Samurai





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 431 beoordelingen
De prijs is € 86
3 jul - 4 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6chome17, Osaka, osaka, 5430021
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Plaza21 Osaka
Hotel Plaza21 Osaka
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Extra bedden/wiegen
6.4 van 10, 24 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schoonmaakborg: JPY 3500 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 2000 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor babybed: JPY 1000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL SAMURAI Higashikozucho,Tennohi-ku, Osaka
SAMURAI Higashikozucho,Tennohi-ku, Osaka
HOTEL SAMURAI Osaka
Hotel HOTEL SAMURAI Osaka
Osaka HOTEL SAMURAI Hotel
Hotel HOTEL SAMURAI
SAMURAI Osaka
SAMURAI
HOTEL SAMURAI Hotel
HOTEL SAMURAI Osaka
HOTEL SAMURAI Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Samurai
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 apr 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL SAMURAI
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
TT, Australia
31 dec 2018
Positief: Netheid
TT
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
SATSUKI
30 dec 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
安く泊まれたので満足です。
SATSUKI
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Isao
8 dec 2018
Negatief: Personeel en service
Isao
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Irwan
27 nov 2018
Irwan
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめしません
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
David, Sydney, NSW, Australia
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huge room close to Osaka - Uehommachi station
David
5 nachten verbleven in oktober 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vakantiehuizen