Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL THE FLAG Shinsaibashi





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Bed Size:255cm wide) laden

Familiekamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Bed Size:255cm wide)
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(54 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(62 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 98 beoordelingen
De prijs is € 808
18 aug - 19 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-18-30 Higashi Shinsaibashi Chuo-ku, Osaka, Osaka-fu, 542-0083
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 3600 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL FLAG Shinsaibashi
FLAG Shinsaibashi
The Flag Shinsaibashi Osaka
HOTEL THE FLAG Shinsaibashi Hotel
HOTEL THE FLAG Shinsaibashi Osaka
HOTEL THE FLAG Shinsaibashi Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL THE FLAG Shinsaibashi
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 aug 2025
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yasmine
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasmine
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Innetriany
29 dec 2024
Innetriany
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dante, Antwerpen
Reisde met partner
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dante
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
M.H.
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M.H.
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Alex, Eindhoven
Reisde met partner
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderfull place
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Vincent
Reisde met partner
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
10/10 – Uitstekend
JOHN
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOHN
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle, Issaquah
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yilei
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yilei
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin, Auerbach
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Ki, Liverpool
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Ki
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
Reisde met partner
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Ki
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Ki
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Chung Charles, Calgary
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Chung Charles
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sang
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sang
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yun Ha Coey
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun Ha Coey
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lynn
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynn
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Minjeong
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Minjeong
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marycarmen
Reisde met partner
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marycarmen
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kouhei
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouhei
1 nacht verbleven in juli 2025