Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hearton Hotel Nishiumeda





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(54 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin Room Smoking laden

Twin Room Smoking
Alle foto's voor Twin Room Non smoking laden

Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Double Room Smoking laden

Double Room Smoking
Alle foto's voor Double Room Non smoking laden

Double Room Non smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sakaiza Shijo-Kawaramachi
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 604 beoordelingen
De prijs is € 79
2 sep - 3 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2300 per nacht (op 400 meter afstand; open van 7 tot 22)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie kan niet voldoen aan verzoeken voor een babybed ter plaatse.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hearton Hotel Nishiumeda
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 sep 2023
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
??
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
KOYU
16 aug 2025
KOYU
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Midori
14 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Midori
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KEISUKE
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEISUKE
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hitomi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Akiko
13 aug 2025

Akiko
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
mutsuhiko
12 aug 2025
mutsuhiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
yasushi
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yasushi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Maiko
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
A
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuki
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
M I C I Y A
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M I C I Y A
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takeru
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Takeru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NAONORI
26 jul 2025
NAONORI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CHE
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHE
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yashaswini
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yashaswini
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Satoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
yumi
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yumi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SANGWOOK
Zakenreiziger
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANGWOOK
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ayako
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayako
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Minoru
14 jul 2025
Minoru
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
yukie
14 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
yukie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juli 2025