Hearton Hotel Shinsaibashi
Hotel met een restaurant, op 6 minuten lopen van Dotonbori
Fotogalerie voor Hearton Hotel Shinsaibashi





Beoordelingen
8,6 op 10 â
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 45
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Semi Double Room Non smoking laden

Semi Double Room Non smoking
Alle foto's voor Double Room Non smoking laden

Double Room Non smoking
Alle foto's voor Double Room Smoking laden

Double Room Smoking
Alle foto's voor Twin Room Non Smoking laden

Twin Room Non Smoking
Alle foto's voor Single Room Non smoking laden

Single Room Non smoking
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 586 beoordelingen
De prijs is â¬Â 154
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-24 Nishi Shinsaibashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka-fu, 542-0086
Over deze accommodatie
Hearton Hotel Shinsaibashi
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN SHINSAIBASHI
JR WEST GROUP VIA INN SHINSAIBASHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is â¬Â 51
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1430 voor volwassenen en ca. JPY 770 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards of pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hearton Hotel Shinsaibashi
Hearton Hotel Shinsaibashi Osaka
Hearton Shinsaibashi
Hearton Shinsaibashi Hotel
Hearton Shinsaibashi Osaka
Hotel Hearton Shinsaibashi
Shinsaibashi Hearton Hotel
Hearton Hotel
Hearton
Hearton Hotel Osaka
Hearton Shinsaibashi Osaka
Hearton Hotel Shinsaibashi Hotel
Hearton Hotel Shinsaibashi Osaka
Hearton Hotel Shinsaibashi Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hearton Hotel Shinsaibashi
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 â Goed
Shoko
Reisde met familie en kleine kinderen
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoko
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Braden
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Braden
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Natsuko
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsuko
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 â Goed
Veronica
Reisde met partner
7 nov 2025
Veronica
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
WAKANA
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
WAKANA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
HIROTAKA
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROTAKA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
?
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Uco
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uco
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
MIEKO
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
MIEKO
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Yoshiyuki
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Riho
Reisde met een groep
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riho
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
Yoshie
Zakenreiziger
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshie
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 â Goed
SARA
19 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SARA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 â Goed
Shinya
15 sep 2025
Shinya
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Beverley
15 sep 2025
Beverley
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 â Redelijk
HARUKA
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
HARUKA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Futagami
12 sep 2025
Futagami
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Mikiko
Zakenreiziger
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikiko
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 â Redelijk
SHIGERU
11 sep 2025
SHIGERU
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
keiji
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
keiji
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Riku
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riku
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Rumi
7 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 â Goed
TAKESHI
Zakenreiziger
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKESHI
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 â Redelijk
UCHINO
6 sep 2025
UCHINO
1 nacht verbleven in september 2025

















