Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Chuo Crown





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Bath Room & Toilet : Separate) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Bath Room & Toilet : Separate)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Unit Bath Type) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Unit Bath Type)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 438 beoordelingen
De prijs is € 91
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-19 Taishi Nishinariku, Osaka, Osaka, 557-0002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL Cargo Shinsaibashi
HOTEL Cargo Shinsaibashi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 235 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Huishoudservice is inbegrepen bij een verblijf van 3 of meer nachten. De schoonmaakservice is niet beschikbaar voor een verblijf van 1 tot 2 nachten.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Chuo Crown Hotel
Hotel Chuo Crown Osaka
Hotel Chuo Crown Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Chuo Crown
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ケイコ
Reisde met een groep
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ケイコ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shiyue
18 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiyue
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Susumu
19 mei 2025
Susumu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Risa
18 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Risa
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
YASUKO
13 apr 2025
YASUKO
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 apr 2025
Negatief: Comfort kamer
駅近でとても便利なホテル
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
MISATO
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MISATO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hsiang Yi
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hsiang Yi
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tetsuya
26 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuya
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TADAO
Zakenreiziger
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TADAO
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KANA
20 okt 2024
Positief: Comfort kamer
KANA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ryuji
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大阪城観光
ryuji
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
masaki
11 sep 2023
二度目です
masaki
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
ヒトシ
19 mei 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒトシ
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
??
Zakenreiziger
15 mei 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
yuki
13 mei 2023
yuki
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Fumihiko
Zakenreiziger
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumihiko
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
yusaku
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yusaku
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
リョウ
30 dec 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
リョウ
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
超駅近
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
TING HEY, FOTAN
1 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TING HEY
8/10 – Goed
しんじ
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しんじ
1 nacht verbleven in november 2022