Hotel Hokke Club Osaka
Hotel met een restaurant, in de buurt van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Fotogalerie voor Hotel Hokke Club Osaka





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Semi-tweepersoonskamer laden

Semi-tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, Japanse futon (Maximum 3 People) laden

Traditionele kamer, Japanse futon (Maximum 3 People)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer (for 5 guests) laden

Deluxe driepersoonskamer (for 5 guests)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (2 Double Beds for 4 Guests) laden

Standaard Twin kamer (2 Double Beds for 4 Guests)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Delux Twin Room laden

Delux Twin Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Semi-double Room laden

Semi-double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Le Frere Osaka
Kita
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.011 beoordelingen
De prijs is € 96
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12-19 Toganocho, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0056
Over deze accommodatie
Hotel Hokke Club Osaka
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 3.571 beoordelingen
De prijs is € 65
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1430 voor volwassenen en ca. JPY 715 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1650 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hokke Club
Hokke Club Osaka
Hotel Hokke Club Osaka
Hotel Hokke Club
Hotel Hokke Club Osaka Hotel
Hotel Hokke Club Osaka Osaka
Hotel Hokke Club Osaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hokke Club Osaka
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Rob, Arnhem
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Christina
Reisde met partner
25 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Clover
Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Clover
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sui Ming Danny
Reisde met partner
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sui Ming Danny
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nao
20 nov 2025
Nao
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kwan Fu
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kwan Fu
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
HIROHISA
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROHISA
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
CECILE
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CECILE
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lai Shan
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lai Shan
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
5 nov 2025
Monica
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Terence
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terence
2 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Carlos
Reisde met familie en kleine kinderen
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maureen
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ozeki
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 okt 2025
Ozeki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TIEN DAT
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TIEN DAT
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Declan
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Declan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas Indrajana Tedja
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas Indrajana Tedja
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ida
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ida
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Naoto
Zakenreiziger
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoto
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
narufumi
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
narufumi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Analee
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Analee
4 nachten verbleven in september 2025

















