Hotel Quartz Shin Osaka
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Osaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 212 beoordelingen
De prijs is € 151
22 aug - 23 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-11, Miyahara, Yodogawa-ku, Osaka, 532-0003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rose Lips Shinsaibashi - Adults Only
Rose Lips Shinsaibashi - Adults Only
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 19 beoordelingen
De prijs is € 110
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 330–848 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1100 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 3240.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Quartz
Quartz Shin Osaka
Hotel Quartz Shin Osaka Hotel
Hotel Quartz Shin Osaka Osaka
Hotel Quartz Shin Osaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Quartz Shin Osaka
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 apr 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Sa., 岐阜
Reisde met een groep
20 mrt 2020
Positief: Netheid
Sa.
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
JAL, 横浜
Zakenreiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JAL
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
HSUNMING
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSUNMING
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
John, Osaka
Reisde met partner
20 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
John
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
chusar
Reisde met een groep
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chusar
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Yisheng
Reisde met familie
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的飯店
Yisheng
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
KEIJI
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIJI
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOSHI
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
satosixx, 東京都
Reisde met partner
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
satosixx
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Tadahiko
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tadahiko
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Leonidas Hotel & Apartments
- Radisson Hotel & Suites Amsterdam South
- Hotels in Fuengirola
- 5 star accommodation Texel
- Bespoke Hotel Shinsaibashi
- Jaz Makadi Gardens - TUI BLUE Makadi Gardens - Adults Friendly 16 Years Plus
- Fletcher Boutique Hotel Slaak - Rotterdam
- NHHotels-hotels in Egmond aan Zee
- Fletcher-hotels in Vaals
- Grand Hotel Downtown
- Bungalows Santa Cruz
- Nirvana Dolce Vita - All Inclusive
- Spa & Wellness hotels in Badhoevedorp
- Marhaba Palace
- Hotels in Menton
- BastionHotels-hotels in Hoorn
- Numa Berlin Kudamm
Pakketten