Hotel Sanrriott Shinsaibashi
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten lopen van Shinsaibashi-suji Winkelstraat
Fotogalerie voor Hotel Sanrriott Shinsaibashi





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Osaka Honmachi
Minami
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 825 beoordelingen
De prijs is € 73
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-10 Minamikyuhojimachi, Chuo Ward, Osaka, Osaka, 541-0058
Over deze accommodatie
Hotel Sanrriott Shinsaibashi
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Sanrriott osakahommachi
Hotel Sanrriott osakahommachi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 112 beoordelingen
De prijs is € 37
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1210 voor volwassenen en ca. JPY 1210 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sanrriott Shinsaibashi Osaka
Hotel Sanrriott Shinsaibashi Hotel
Hotel Sanrriott Shinsaibashi Osaka
Hotel Sanrriott Shinsaibashi Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sanrriott Shinsaibashi
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RIE
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIE
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Donna
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Donna
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SAORI
20 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
SAORI
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
TOSHIE
9 okt 2025
Positief: Personeel en service
TOSHIE
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
JORDYN TAYLOR
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JORDYN TAYLOR
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
YUMI
1 okt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMI
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
yoshiko
Reisde met familie
27 sep 2025
Negatief: Personeel en service
yoshiko
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JINYANG
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JINYANG
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
P
Reisde met een groep
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
P
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NATSUKI
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NATSUKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Murakami
24 aug 2025
Murakami
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rofel
Reisde met een groep
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rofel
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Po-chi
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Po-chi
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
philippe
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
philippe
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mrs Marcia
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Mrs Marcia
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CELINE
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
CELINE
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
seiko
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
seiko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marilou
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marilou
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
NAOHIRO
28 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
NAOHIRO
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Amaris
Reisde met een groep
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amaris
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Irene
23 jul 2025
Irene
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KATSUYA
16 jul 2025
KATSUYA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Olga
Reisde met familie
15 jul 2025
Olga
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NAOMI
Reisde met een groep
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOMI
2 nachten verbleven in juli 2025

















