Hotel WBF Namba Motomachi
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Namba Yasaka-schrijn
Fotogalerie voor Hotel WBF Namba Motomachi





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Six Senses Kyoto
Higashiyama
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 662
12 jan - 13 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-7-20 Motomachi, Naniwa-ku, Osaka, Osaka, 556-0016
Over deze accommodatie
Hotel WBF Namba Motomachi
Vergelijkbare accommodaties

Hotel ASIATO Namba
Hotel ASIATO Namba
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Roomservice
9.0 van 10, Fantastisch, 349 beoordelingen
De prijs is € 39
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen van 0-5 jaar in verband met extra bedden en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel WBF Motomachi
WBF Namba Motomachi
WBF Motomachi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel WBF Namba Motomachi
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
8,2
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hazuki
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen

Hazuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Vincent, Leominster
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wattraporn
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wattraporn
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
BITNA
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BITNA
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erich Piza
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erich Piza
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
KAYO
8 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAYO
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuko
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
18 sep 2025
Marcus
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Claudia
6 sep 2025
Claudia
5 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jason
Reisde met een groep
19 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
Jason
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
優秀的地點
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
24 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nana
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nana
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
naohiro
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naohiro
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Cho Ming
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Cho Ming
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
NAOMI
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOMI
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Erkan
5 jun 2025
Erkan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mako
26 mei 2025
Mako
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Chung Lee Yin, Dollard-des-Ormeaux
20 mei 2025
Positief: Personeel en service
Chung Lee Yin
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hongjin
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hongjin
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
NAOYO
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOYO
1 nacht verbleven in april 2025

















