Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Wan Osaka ebisu





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
7 aug - 8 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 447 beoordelingen
De prijs is € 69
5 aug - 6 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-4 Ebisunishi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.192 beoordelingen
De prijs is € 66
25 aug - 26 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 23000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 9)
- Toeslag voor late check-in: JPY 800 als je incheckt tussen 11.00 uur en 22.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Wan Osaka ebisu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kwan Kei Sherman
17 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwan Kei Sherman
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Sarah
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Bruna
8 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Bruna
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Leticia
10 feb 2025
Leticia
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Jack
Reisde met familie
3 feb 2025
Positief: Personeel en service
Jack
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Aldair
Reisde met partner
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aldair
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JHUANG
Reisde met partner
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JHUANG
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Matthew
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KWOK CHUN
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KWOK CHUN
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Alexis
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexis
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Arnold
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arnold
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Mary
29 okt 2024
Positief: Personeel en service
Mary
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
QG
Zakenreiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
QG
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
EN-HSUAN
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EN-HSUAN
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Milton
Reisde met een groep
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Milton
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Gean
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gean
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
CHENG KUANG
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
CHENG KUANG
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Mark
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
8 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Patrik
16 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrik
2 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
ICHIMAN
Reisde met partner, Reisde met familie
15 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ICHIMAN
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sojung
Reisde met partner
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sojung
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YU CHENG
11 sep 2024
YU CHENG
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Calvin
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
5 nachten verbleven in september 2024