Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HotelVRosaka





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
26 aug - 27 aug
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

Six Senses Kyoto
Higashiyama
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 23 beoordelingen
De prijs is € 695
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-23, Osaka, Osaka, 530-0057
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HotelVRosaka Hotel
HotelVRosaka Osaka
HotelVRosaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HotelVRosaka
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YASUHIRO
22 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUHIRO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mariko
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Niellynn
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niellynn
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Takeshi
7 jul 2025
Takeshi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MIE
4 jul 2025
MIE
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
LICHUAN
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
LICHUAN
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kimiaki
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kimiaki
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Martin
14 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Yusuke
30 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Frank
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ler Yee
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ler Yee
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YASUHIRO
22 mei 2025
YASUHIRO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
erika
Reisde met een groep
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
erika
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
me.
18 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
me.
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dylan
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Dylan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Takashi
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Hiroko
8 mei 2025
Hiroko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MEIYU
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEIYU
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nora Iminza
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra overnatting
Nora Iminza
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TATSUYA, Nakano
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TATSUYA
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaohong
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaohong
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
mickael
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mickael
1 nacht verbleven in april 2025