JA Hotel Namba

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Osaka, in de buurt van Dotonbori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor JA Hotel Namba

Exterieur
Receptie
Receptie
Tweepersoonskamer | Kamervoorziening
Receptie

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 56
1 jul - 2 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
  • 9 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
  • 9 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-6-17 Sakuragawa, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0022

In de buurt

  • Dotonbori - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kyocera Dome Osaka - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Nipponbashi - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Tsutenkaku Tower - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Spa World - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Sakuragawa - 4 min. lopen
  • Station Ashihara-cho - 10 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪アポロ1ビル - ‬4 min. lopen
  • ‪松屋 - ‬3 min. lopen
  • ‪ピンクペッパー - ‬4 min. lopen
  • ‪そば処あずま亭 - ‬3 min. lopen
  • ‪鳥貴族 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

JA Hotel Namba

Hotel in de buurt van Dotonbori
Met Kyocera Dome Osaka en Glico-bord van Dotonbori in de buurt heeft JA Hotel Namba genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een snelle uitcheckservice, een automaat en een lift
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van JA Hotel Namba zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en baden of douches
  • Mini-koelkasten, magnetrons (op verzoek) en waterkokers

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Magnetron op verzoek
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Virtuele receptie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Hardhouten vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Lift (100 centimeter brede deur)

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 24 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Magnetron op verzoek
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over de lockbox. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.

Toegang tot accommodatie

Sleutelkluis, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

JA Hotel Namba Hotel
JA Hotel Namba Osaka
JA Hotel Namba Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij JA Hotel Namba?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij JA Hotel Namba?

Vandaag, 30 jun. 2025, kost een verblijf bij JA Hotel Namba van één nacht voor twee volwassenen op 1 jul. 2025 min. € 56,14, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij JA Hotel Namba te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij JA Hotel Namba?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij JA Hotel Namba uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt JA Hotel Namba?

Dit hotel ligt in Naniwa, binnen 2 km afstand van Osaka City Air Terminal, Dotonbori en Kyocera Dome Osaka. Ook Nipponbashi en Glico-bord van Dotonbori liggen binnen 2 km afstand. Station Sakuragawa en Station Shiomibashi liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over JA Hotel Namba

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 34 beoordelingen

7,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Nami

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
場所は便利で部屋も狭いけどキレイでした。 リモコンの電池がどれも切れかけてて、唯一のテレビリモコン電池を使い回して一晩しのぎました。そこはよろしくお願いします。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Naohiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
総合的に綺麗だし、簡潔なサービスで良かった。
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Ayano

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京セラドームでのライブのために利用したため、立地、交通の便が良いという点はとても満足しています。 部屋の中も全体的に綺麗でしたが、浴槽の汚れが気になりました。 設備に関しては到着から冷蔵庫が冷えておらず、また冷やし方も分からかったので、何度も設定を試みましたが72℃と表記されたまま宿泊の3日間ずっと冷えることがなかったので利用出来ませんでした。 鍵の取り方がかなり変わっているので、私が到着した日にも手こずっている方いらっしゃいました。 利用される方はメールをよく確認しておくことをおすすめします。
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Chie

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

King Chi

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personally didn’t really like the hotel for the size of the room with all of our bags. I liked the bath though. It was at least somewhere to soak in.
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

BUI THI

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

KangPing

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Kayoko

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフがフロントにいなかった為、チェックインの仕方がわからず大変困った。初めて利用する人にはちょっと不親切だと思う。
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

a

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の広さは、必要最低限な感じでした。荷物を置く台は欲しかったですね。狭すぎて何度もベッドのフレームに足をぶつけました笑 ホテルの周りを夜歩くには道次第でしたが、少し暗くて怖かったです。近くにロイヤルホストがあったり、コンビニがあったりと個人的には嬉しかったです。少しわかりづらい場所ではありました。フロントに外国のスタッフの方がいらっしゃいましたが、丁寧にスムーズに対応していただけてよかったです。アメニティーも必要最低限で、無駄がなくていいです。チェックイン時間より早く行ったにも関わらず、優しく対応して貰えたので神対応のいいホテルでした。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Nina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property and clean!
5 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

???

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ドームから徒歩圏内でとても良いです
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

mitsuhiro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
난카이 난바역에서 1.3km 정도 거의 직진하시면 도착하구요:) 사쿠라가와 역에서 300m 거리입니다^^ 걸어가면 10분 정도며, 신축 호텔 느낌이 강했고, 여느 일본 호텔이 좁아서 크게 신경쓰지 않았어요^^ 단점은, 목욕 가운이 없는정도..? 가격대비 괜찮은 호텔이었습니다^^
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

TAKEHIKO

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ömer Kürsad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitarbeiter sehr nett zimmer ein wenig klein
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

MASAHIRO

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Yamaguchi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

サキ

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインに時間がかかる。 スタッフがいないため分からなくても聞く人がいない。
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Noa

Negatief: Personeel en service
夜中フロントにスタッフが常備しておらず鍵のポストの開け方がわからなくて困りました。また、スタップの中に全く日本語が通じない方ががいて困りました。
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

真菜

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
夜のチェックインの時間帯で無人はどうかと思う。なぜ1時間しか人がいないのか。
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Tomoya

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

kumi

Negatief: Netheid
思ってたよりだいぶ狭かった! フロントの方はとても感じが良かった
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

チホ

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
スタッフがいない時間帯のチェックイン、チェックアウトだったのですが生年月日や住所など情報入力を同じものを何回も入れて下さいと画面が出てきて非常に面倒くさかったです。チェックアウトも他のお客さんと重なってしまい、できたのかできたかできないのかわからずに時間もあったので出てきてしまいました。
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Miki

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024