Luxcare Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kasteel van Osaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Luxcare Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
8 jul - 9 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Universal, with Shower, 21sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (Universal, with Shower, 21sqm)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite, niet-roken (69sqm) laden

Suite, niet-roken (69sqm)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Connecting, with Tatami Area, 69sqm) laden

Kamer, niet-roken (Connecting, with Tatami Area, 69sqm)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed, 35sqm) laden

Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed, 35sqm)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (38sqm) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (38sqm)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (with Tatami Area, 34sqm) laden

Familiekamer, niet-roken (with Tatami Area, 34sqm)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (19sqm) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (19sqm)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (22sqm) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (22sqm)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Twin Room with Extra Bed-Non-Smoking
Standard Double Room (19㎡)
Alle foto's voor Connecting Room laden

Connecting Room
Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Suite Room laden

Suite Room
Alle foto's voor Japanese-Western Style Room laden

Japanese-Western Style Room
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 93 beoordelingen
De prijs is € 858
1 jul - 2 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-2-15 Tanimachi, Chuo, Osaka, Osaka, 540-0012
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Keihan Tenmabashi Ekimae
Hotel Keihan Tenmabashi Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 611 beoordelingen
De prijs is € 74
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LUXCARE HOTEL Hotel
LUXCARE HOTEL Osaka
LUXCARE HOTEL Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Luxcare Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Drew
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Drew
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brenden
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenden
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MAKI
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Joonook
Reisde met familie
31 mrt 2025
Negatief: Comfort kamer
방음 시설 취약.
Joonook
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Seiichiro
30 mrt 2025
Seiichiro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chi Hang
Zakenreiziger
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Chi Hang
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHOI
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
저장해놓고 다시 갈 호텔



CHOI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Connor
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Noriko
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kianna
Reisde met een groep
3 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kianna
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Linn
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linn
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Carol
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Alanah
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alanah
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
NORIKO
6 dec 2024
NORIKO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TAKAFUMI
28 nov 2024
TAKAFUMI
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
22 nov 2024
Daniel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Henry
Reisde met partner
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henry
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tatsuki
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
REIKO
6 nov 2024
Positief: Netheid
REIKO
7 nachten verbleven in oktober 2024