Nissin Namba Inn
Hotel met gratis ontbijt, op 9 minuten lopen van Nipponbashi
Fotogalerie voor Nissin Namba Inn





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Eenvoudige eenpersoonskamer (Semi Double Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Single Room Non smoking laden

Single Room Non smoking
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Alle foto's voor Standard Semi Double Room-Non-Smoking laden

Standard Semi Double Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Semi Double Room-Smoking laden

Standard Semi Double Room-Smoking
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
Alle foto's voor Standard Single Room-Smoking laden

Standard Single Room-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Naniwa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.578 beoordelingen
De prijs is โฌย 87
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-10-18 Motomachi, Naniwa-ku, Osaka, Osaka-fu, 556-0016
Over deze accommodatie
Nissin Namba Inn
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Osaka Namba
Toyoko Inn Osaka Namba
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 2.737 beoordelingen
De prijs is โฌย 65
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nissin Inn
Nissin Namba
Nissin Namba Inn
Nissin Namba Inn Hotel
Nissin Namba Inn Osaka
Nissin Namba Inn Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nissin Namba Inn
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 โ Uitstekend
Yoshitomo
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitomo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Megumi
29 sep 2025
Megumi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Kathleen
27 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Nicholas
Reisde met een groep
14 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Yuu
4 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuu
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Hideshi
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hideshi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
TAICHI
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAICHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Jinhu
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Jinhu
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใ
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
masaki
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
masaki
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
ใใใ
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
hiroyuki
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
SUEKO
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUEKO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
ใใใพใ
25 jun 2025
ใใใพใ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
HIROYUKI
23 mei 2025
Positief: Comfort kamer
HIROYUKI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
KOZO
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOZO
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
Kenichiro
13 feb 2025
Kenichiro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Juan
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Maria
5 feb 2025
Maria
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
David Gerardo
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
David Gerardo
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Jennie
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennie
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
hiroyuki
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
I couldn't sleep at all.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2024

















