R Hotel Namba Daikokucho
Hotel in Osaka, op 8 minuten lopen van Nipponbashi
Fotogalerie voor R Hotel Namba Daikokucho





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.378 beoordelingen
De prijs is € 99
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-18 Shikitsuhigashi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0012
Over deze accommodatie
R Hotel Namba Daikokucho
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 3.186 beoordelingen
De prijs is € 63
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R Hotel Namba Daikokucho Hotel
R Hotel Namba Daikokucho Osaka
R Hotel Namba Daikokucho Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over R Hotel Namba Daikokucho
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sybil Yuk Yin
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sybil Yuk Yin
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Danny
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andres
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carla
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jaap
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaap
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MARIANA
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIANA
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Henry En Xu
7 okt 2025
Henry En Xu
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Natsuki
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Natsuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kitamura
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kitamura
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Harris
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harris
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
takuto
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takuto
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KENJI
16 aug 2025
KENJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
tathyana oliveira
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tathyana oliveira
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOYO
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TOMOYO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine, Centerton
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Shuk Kwan
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuk Kwan
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
NAOCHIKA
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOCHIKA
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hinata
22 jun 2025
Hinata
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nat
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nat
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in mei 2025

















