RE Hotel Umeda
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Winkelcentrum Osaka Station City
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor RE Hotel Umeda





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Apart bad en douche
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Osaka Premier
Kita
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 120
30 jul - 31 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sonezaki 1-7-18, Kita-ku, Osaka, Osaka, 5300057
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Umedaholic Hotel
Umedaholic Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 184 beoordelingen
De prijs is € 97
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sonezaki Luxe Hotel Osaka
Sonezaki Luxe Osaka
Sonezaki Luxe
Sonezaki Luxe Hotel
RE Hotel Umeda Hotel
RE Hotel Umeda Osaka
RE Hotel Umeda Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over RE Hotel Umeda
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, close to Osaka station
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Katlynn
26 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Katlynn
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sylvia
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvia
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
??
27 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
??
27 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mairim
18 jun 2025
Mairim
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
??
3 jun 2025
??
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
YASUKO
Reisde met een groep
2 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUKO
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
AKIRA
2 jun 2025
Positief: Voorzieningen
AKIRA
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Keiko
31 mei 2025
Keiko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YuanChing
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
YuanChing
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
はなえ
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
はなえ
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
FUMIE
Zakenreiziger
23 mei 2025
FUMIE
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Alexandra
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Alexandra
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jasmin
15 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmin
5 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Ana Isabel
4 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Ana Isabel
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Mayuko
Zakenreiziger
29 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayuko
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
??
28 apr 2025
??
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
YOSHINOBU
27 apr 2025
YOSHINOBU
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edwin
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kendra
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kendra
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Li Chun
Reisde met familie
17 apr 2025
Li Chun
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mallory
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mallory
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Cindy
Reisde met een groep
8 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
5 nachten verbleven in april 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- NH Amsterdam Zuid
- Fletcher-hotels in Ruinerwold
- Holiday Inn Express London-Royal Docks, Docklands by IHG
- Bespoke Hotel Shinsaibashi
- Fletcher Hotel - Restaurant Carlton
- The Fox & Goose Hotel
- Gasthof Post
- Stiemerheide - The Urban Hotel & Golf Retreat
- Stayokay Soest - Hostel
- Hotels inclusief ontbijt in Zeeland
- Botanique Hotel Prague
- Kroondomein Giethoorn
- B&B De Kwakel
- Samos Sun Hotel
- Hotels in San Francisco
- Fletcher-hotels in Mol
- Moxy Duesseldorf City
- TOP HOTEL Praha & Conference Centre
- Vakantiehuis "Auszeit" op Rursee, gewoon uitschakelen!
Vluchten