Fotogalerie voor Red Roof Inn & Suites Osaka - Namba/Nippombashi





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Double [non-smoking] (shower Booth) laden

Superior Double [non-smoking] (shower Booth)
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Unit Bath) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Unit Bath)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Shower Booth) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Shower Booth)
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Shower Booth) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Shower Booth)
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Shower Booth) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Shower Booth)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Universal, Unit Bath) laden

Kamer, niet-roken (Universal, Unit Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Shower Booth) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Shower Booth)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Connecting Room (Double Room with Shower Booth & Economy Double Room with Unit Bath) laden

Connecting Room (Double Room with Shower Booth & Economy Double Room with Unit Bath)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Connecting Room laden

Connecting Room
Alle foto's voor Single [non-smoking] 1 person use (unit bath) laden

Single [non-smoking] 1 person use (unit bath)
Alle foto's voor Standard Double[non-smoking] (unit Bath) laden

Standard Double[non-smoking] (unit Bath)
Alle foto's voor Superior Twin [Non-smoking] (shower Booth) laden

Superior Twin [Non-smoking] (shower Booth)
Alle foto's voor Universal Room laden

Universal Room
Alle foto's voor Standard Double [non-smoking] (shower Booth) laden

Standard Double [non-smoking] (shower Booth)
Alle foto's voor Standard Twin [non-smoking] (shower Booth) laden

Standard Twin [non-smoking] (shower Booth)
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 558 beoordelingen
De prijs is € 232
9 nov - 10 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-7-9 Nipponbashi, Chuo-ku, Osaka, 542-0073
Over deze accommodatie
Red Roof Inn & Suites Osaka - Namba/Nippombashi
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.875 beoordelingen
De prijs is € 73
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Red Roof Inn Osaka Namba/Nippombashi Hotel
Red Roof Inn Namba/Nippombashi Hotel
Red Roof Inn Osaka Namba/Nippombashi
Red Roof Inn Namba/Nippombashi
Red Roof Inn NambaNippombashi
Red Roof Inn Suites Osaka Namba/Nippombashi
Red Roof Inn & Suites Osaka - Namba/Nippombashi Hotel
Red Roof Inn & Suites Osaka - Namba/Nippombashi Osaka
Red Roof Inn & Suites Osaka - Namba/Nippombashi Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Red Roof Inn & Suites Osaka - Namba/Nippombashi
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Delaney
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Personeel en service
Delaney
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KA YEE
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA YEE
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Jane
Reisde met partner
28 sep 2025
Jane
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Lai Ling
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lai Ling
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Katsuki, kashiwara
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kie
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
yusuke
18 sep 2025
Negatief: Netheid
yusuke
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Thilo
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thilo
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
masahiro
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
masahiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kathy
Reisde met familie
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathy
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Lawrence
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
leflor
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leflor
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Nicholas
5 aug 2025
Nicholas
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kiyotaka
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Kiyotaka
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Phuong
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phuong
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ryuichi
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryuichi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Andrew, Rutherglen
13 jul 2025
Positief: Netheid
Andrew
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jul 2025
Negatief: Netheid
とっても残念です😢
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ka Yue Anthony
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Yue Anthony
9 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Chen-Yu
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chen-Yu
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
YONSUK
Reisde met familie
2 jul 2025
YONSUK
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kun
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kun
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
jiman
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jiman
3 nachten verbleven in juni 2025