Sakura Osakajo Kita Hotel
Hotel aan de promenade met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Sakura Osakajo Kita Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel new Hankyu Osaka Annex
Kita
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 76
22 dec - 23 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-1 Amijimacho Miyakojima Ward, Osaka, Osaka, 534-0026
Over deze accommodatie
Sakura Osakajo Kita Hotel
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Osaka Temmabashi Ekimae
APA Hotel Osaka Temmabashi Ekimae
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 896 beoordelingen
De prijs is € 56
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Osakajo Kita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Osakajo Kita Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
MIKI
6 nov 2025
Positief: Netheid
MIKI
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KEIKO
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Connor
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Erick
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erick
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
denis
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
denis
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
yoshiyuki
Reisde met een groep
28 jul 2025
yoshiyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
25 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholas
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicholas
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Julia
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maureen
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rustam
23 mei 2025
Rustam
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Helena
3 mei 2025
Positief: Netheid
Helena
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Clara
19 apr 2025
Clara
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luke
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mathis
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Mathis
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
guillaume
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guillaume
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Franz
31 mrt 2025
Franz
2 nachten verbleven in maart 2025

















