Tabist Sakuragawa River Side Hotel
Hotel in Osaka, op 8 minuten lopen van Dotonbori
Fotogalerie voor Tabist Sakuragawa River Side Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
26 nov - 27 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (Up to 4 People) laden

Driepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (Up to 4 People)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Up to 6 People) laden

Familiekamer, niet-roken (Up to 6 People)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Up to 6 People) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Up to 6 People)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Osaka Marriott Miyako Hotel
Abeno
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 224
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-7 Saiwaicho Naniwa-ku, Osaka, Osaka, 556-0021
Over deze accommodatie
Tabist Sakuragawa River Side Hotel
Vergelijkbare accommodaties

WELLSTAY Namba
WELLSTAY Namba
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Keuken
8.4 van 10, Zeer goed, 346 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Huren op lange termijn is mogelijk.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakuragawa Riverside Hotel Osaka
Sakuragawa Riverside Osaka
Sakuragawa Riverside
Sakuragawa Riverside Hotel
Tabist Sakuragawa River Side
Tabist Sakuragawa River Side Hotel Hotel
Tabist Sakuragawa River Side Hotel Osaka
Tabist Sakuragawa River Side Hotel Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist Sakuragawa River Side Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Josephine
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephine
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Luke
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
4 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
AYAKO
3 sep 2025
AYAKO
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hestia
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hestia
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ミユキ
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミユキ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mijeong
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijeong
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
matsukawa
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
matsukawa
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
jasmine
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2025
jasmine
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hunting
4 jul 2025
Positief: Personeel en service
Hunting
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ali
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour une famille avec un adolescent
Ali
6 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yumi
1 jun 2025
Yumi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Melanie
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Melanie
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
tom
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tom
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tsung-Hsien
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsung-Hsien
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met familie en kleine kinderen
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ryan
5 apr 2025
Ryan
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
かずのり
8 mrt 2025
かずのり
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
YOONMI
11 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
YOONMI
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가족여행

Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ANDY
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDY
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
8/10 – Goed
teresa
14 dec 2024
teresa
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in december 2024

















