Geheel appartement
Shinsaibashi Nishinagahori Apartment
Dit appartement biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Dotonbori.
Fotogalerie voor Shinsaibashi Nishinagahori Apartment





Beoordelingen
8,6 op 10 โ
Voortreffelijk
Geheel appartement
Max. aantal: 6 40 mยฒ
Populaire voorzieningen
Over deze accommodatie
Voeg datums toe voor prijzen
Accommodatie-voorzieningen
Vergelijkbare accommodaties

Grande Famille Shimanouchi Dotonbori Condo
Grande Famille Shimanouchi Dotonbori Condo
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 216 beoordelingen
De prijs is โฌย 79
8 jul - 9 jul
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinsaibashi Nishinagahori Apartment Osaka
Shinsaibashi Nishinagahori Apartment
Shinsaibashi Nishinagahori Osaka
Shinsaibashi Nishinagahori
Shinsaibashi Nishinagahori
Shinsaibashi Nishinagahori Apartment Osaka
Shinsaibashi Nishinagahori Apartment Apartment
Shinsaibashi Nishinagahori Apartment Apartment Osaka
Over deze buurt

3-12-19, Minamihorie, Nishi-ku, Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shinsaibashi Nishinagahori Apartment
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 sep 2018
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
carrier, ้ฆๆธฏ
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฐๆนๅพๅคง
carrier
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 โ Goed
่ๅท, ้ซ้
20 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
่ๅท
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 โ Goed
Shirley, HK
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฐ้ปๆนไพฟ
Shirley
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
้็ๅ ถๅค
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 โ Goed
MINHYEOK
14 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINHYEOK
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
YUEN MAN
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean and big
YUEN MAN
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 โ Redelijk
MYEONGJIN
8 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ฌด๋ํจ
MYEONGJIN
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
Cayriel, Malaysia
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cayriel
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 โ Uitstekend
jiyun
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์์ง๋ด๋ค ์๋ค์
jiyun
3 nachten verbleven in juli 2018
10/10 โ Uitstekend
sunny, HK
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
sunny
4 nachten verbleven in juli 2018
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Good location but hard to sleep
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
10/10 โ Uitstekend
YangCheolKyu, korea
7 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ฐ์ฑ๋น๋๋ฐ์ต๊ณ !!!!
YangCheolKyu
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 โ Goed
Ann, Bangkok
6 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ann
3 nachten verbleven in juni 2018
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ง์ง์ด ๋ฌ๋๋ฐ ์ทจ์๊ฐ ์๋๋ค๋ค์
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
6/10 โ Redelijk
Dong Hyun
14 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
์์ง ํ๊ธฐ
Dong Hyun
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
์งํ์ฒ ๊ณผ ๊ฐ๊น์
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
rong, ๅฐ็ฃ
19 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅพ้ ่ฟๅฐไธ้ตๆนไพฟ
rong
6 nachten verbleven in mei 2018
8/10 โ Goed
HYUNSEUK
17 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYUNSEUK
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
15 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2018
6/10 โ Redelijk
HOKUN
10 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
๊ฐ์ฑ๋น ์ข์ (๋ค๋ง ์ด๋ฆฐ์ด/์ด๋ฅธ ๋ชจ์๊ธฐ์๋ ๋ถ์กฑ)
HOKUN
4/10 โ Matig
pichet, Bangkok, TH
7 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AIR BNB
pichet
4 nachten verbleven in mei 2018
10/10 โ Uitstekend
Magdalene
4 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Osaka holiday
Magdalene
10/10 โ Uitstekend
yh
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yh
4 nachten verbleven in april 2018