Tennoji Lagoon Hotel
Pension met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Abeno Harukas
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 549 beoordelingen
De prijs is € 70
5 aug - 6 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-23 Chausuyamacho, Tennoji-ku, Osaka, Osaka, 543-0063
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL G-CUE Osaka Tanimachi
HOTEL G-CUE Osaka Tanimachi
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 53 beoordelingen
De prijs is € 76
7 aug - 8 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tennoji Lagoon
Tennoji Lagoon Hotel Osaka
Tennoji Lagoon Hotel Guesthouse
Tennoji Lagoon Hotel Guesthouse Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tennoji Lagoon Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
9 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Takashi
Zakenreiziger
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takashi
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 nov 2024
カップル2泊
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jun 2024
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
kelly
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kelly
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
SOONHO
10 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
SOONHO
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
えいき
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
えいき
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Yuya
Reisde met partner
14 jun 2023
Positief: Personeel en service
Yuya
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
??
19 mrt 2023
??
7 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Matsumoto
Reisde met familie
3 jan 2023
Negatief: Netheid
Matsumoto
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
TAKAO
Reisde met partner
3 aug 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAO
2 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Koichi
Zakenreiziger
9 jul 2022
Positief: Comfort kamer
良いお部屋でした
Koichi
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
mariko
Reisde met familie
5 jul 2022
mariko
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 dec 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安かろう悪かろう
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 nov 2021
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 aug 2021
Positief: Comfort kamer
シャワー


Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
KENJI
Zakenreiziger
5 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENJI
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
泰弘
Zakenreiziger
18 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
泰弘
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
またラブホ?お値段の割には良かった。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
matuda
Reisde met een groep
23 mei 2021
matuda
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
龍也
Reisde met een groep
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
龍也
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
KENJI
Zakenreiziger
18 jul 2020
Negatief: Personeel en service
KENJI
1 nacht verbleven in juli 2020