Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centraal Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 96 beoordelingen
De prijs is € 802
6 aug - 7 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-5-3 Kozu, Chuo, Osaka, Osaka, 542-0072
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Osaka Namba Nishi
Toyoko Inn Osaka Namba Nishi
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 349 beoordelingen
De prijs is € 77
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
TOYOTOMI INN
TOYOTOMI NAMBAKOZU
TOYOTOMI INN NAMBAKOZU Hotel
TOYOTOMI INN NAMBAKOZU Osaka
TOYOTOMI INN NAMBAKOZU Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Toyotomi Inn Nambakozu
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 aug 2020
4 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
성은
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
성은
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
AYA
28 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYA
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Tadashi
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋が小さい
Tadashi
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
YEONGGWANG
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YEONGGWANG
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
日本人のりーさん, 東京都
Zakenreiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
日本人のりーさん
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Ching Tao
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ching Tao
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地良く観光に便利です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
KyoungChul
5 sep 2019
Positief: Personeel en service
KyoungChul
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
M, 東京都
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
YOUJIN
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
후기후기
YOUJIN
6 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Takehito
2 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takehito
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Gran Hotel Guadalpin Banus
- Kahlua Boutique Hotel
- Bespoke Hotel Shinsaibashi
- Appartementen Monaco
- Hotel Port
- Bob Hotel
- Sant Francesc Hotel Singular
- Fletcher Hotel Restaurant Spaarnwoude
- Hotel Palacio Blanco
- Particuliere vakantiehuizen Gramsbergen
- Hotels in Wapse
- Appartementen Heraklion
- Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten