WAYFARER Matsu

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Osaka, in de buurt van Dotonbori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor WAYFARER Matsu

Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken (Studio 25) | Pillowtop-bedden, individueel gemeubileerd, een bureau
Voorkant van accommodatie
Receptie
Receptie
Comfort studio, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Studio 25) | Pillowtop-bedden, individueel gemeubileerd, een bureau

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Business eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken (Essential 15)

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Comfort studio, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Studio 25)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken (Studio 25)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-chome-2-7 Minamisenba, Chuo Ward, Osaka, Osaka, 5420081

In de buurt

  • Dotonbori - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Kuromon Markt - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Glico-bord van Dotonbori - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Nipponbashi - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Kasteel van Osaka - 7 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Matsuyamachi - 3 min. lopen
  • Station Kitntetsu-Nipponbashi - 17 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪味覚糖UHA館 - ‬4 min. lopen
  • ‪スタンド ミヤコ - ‬2 min. lopen
  • ‪炭火焼肉 華苑 - ‬3 min. lopen
  • ‪島之内フジマル醸造所 - ‬2 min. lopen
  • ‪エクチュア からほり「蔵」本店 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

WAYFARER Matsu

Hotel in de buurt van Dotonbori, verbouwd in 2023
Met Glico-bord van Dotonbori en Kuromon Markt in de buurt heeft WAYFARER Matsu genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Een bagageopslagruimte, een automaat en een rookvrije accommodatie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Virtuele receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (114 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (114 centimeter hoog)

Meer

  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 14.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie Kabin voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

WAYFARER Matsu Hotel
WAYFARER Matsu Osaka
WAYFARER Matsu Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij WAYFARER Matsu?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij WAYFARER Matsu te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij WAYFARER Matsu?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij WAYFARER Matsu uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag van JPY 3000.

Waar ligt WAYFARER Matsu?

Dit hotel ligt in Minami, binnen 15 minuten lopen van Shinsaibashi-suji Winkelstraat en Dotonbori. Ook Nipponbashi en Kuromon Markt liggen binnen 2 km afstand. Station Matsuyamachi ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Nagahoribashi is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over WAYFARER Matsu

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 74 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Amy

Reisde met familie
Positief: Netheid
Convenient location. The front desk staff is not there in the morning or past 10pm, so if you need anything like towels outside of these hours, it may be difficult to get. They also don’t offer room cleaning when we stayed there for 3-4 nights. The bathrooms are soooo tiny, but that may be common in Japan.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good sized room, friendly staff. Super convenient close to two train stations and walking distance to Restaurants, Bars and Shopping
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

YASUKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近くに21:00からオープンする美味しいタコス屋さんがありました。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was easy. Very clean and nicely sized room. The bathroom was incredibly small, which is the only downfall for this hotel. The hotel was within a walkable distance to public transportation. Food options nearby, and a quick 3 minute walk to a Lawson convenience store.
8 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Alba, MEXICO CITY

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
It’s a self-serve place basically. We never met anyone, check-in was online, we got the access to the room by email and we had no room cleaning for the 3 nights we stayed there. You can get any towels or extra toiletries from a shelf at the “lobby”. The room was ok in size but the pillows were very uncomfortable. Small bathroom but that’s how they all are in Japan.
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Eric

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small bathroom carpet in room was stained and dirty it was hard to get towels and the location was ok i wouldn’t return especially for the price.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Trenton

4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Aiden

2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Rodrigo

They don't include regular room service and the size of the room was too small. It's not a bad hotel, but the location is not the best.
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

jayr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice clean and spacious many things to do around the area
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay and really good value for money.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Johnathan

Reisde met familie en kleine kinderen
Wayfarer matsu hotel is within walking distance from Dontobori street. The hotel's bathroom is small but clean.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Dieter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great except for the loud jackhammer noise outside during the day. I know that really isn’t the fault of the hotel, but I probably would have chosen another spot if I had known about it beforehand.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ck

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super friendly and helpful staff. Nothing much around the neighborhood, but close to transit.
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

wai yip

Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jesper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice staff. Clean and comfortable

Helpful staff. Nice room albeit bathroom was a bit small, but had everything needed. Clean and comfortable.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Elena

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Suk Yee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
保安有點差 但其餘一切很好
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Timothy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, international staff, comfortable, clean room; a good hotel all around.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Michael, Waterbury

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very comfortable hotel room. It also had easy access to a metro station.
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel for the price. We had 3 separate beds for 3 people which was nice. The location was also quite good, since there was a train station very close by. I would give this a 4.5 if I could, simply because the bathroom was very small and also we had to wait 10 minutes after check in time for cleaning to finish, but those were small things.
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

DAISUKE

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Margaret

Negatief: Netheid
Stayed three nights and there were a few bumps along the way. First, not sure if it was the hotel or Expedia but the email for check-in instructions was never received. I did figure out that there is an app for check-in, which was important as I was arriving close to reception closing time. Easy app to use, and they release your door code to you at 3PM so you have it available when you get there. The app however says check-in, skip reception and go straight to your room. Do not skip reception! Went out for a bit after dropping off bags and got back to the room and they had wiped out the check-in. Called the emergency number and they completed the check-in steps that reception would have done. Nothing more frustrating than to realize you can’t get in your room where all of your belongings are! Second, I arrived just before 10PM and there was a sign in reception that said it was open until 11. Well there was no one there so wouldn’t have been able to complete those steps. Third, as recent reviews have said - the room needs a deep clean. Just had an overall feeling of ‘not clean’. Fourth - yes the bathrooms are tiny! But that at least was known.
4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

JUAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and clean hotel.
4 nachten verbleven in april 2025