WAYFARER Matsu

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Osaka, in de buurt van Dotonbori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor WAYFARER Matsu

Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken (Studio 25) | 1 slaapkamer, pillowtop-bedden, individueel gemeubileerd, een bureau
Receptie
Comfort studio, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Studio 25) | 1 slaapkamer, pillowtop-bedden, individueel gemeubileerd, een bureau
Voorkant van accommodatie
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Comfort studio, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Studio 25)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Business eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken (Essential 15)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken (Studio 25)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-chome-2-7 Minamisenba, Chuo Ward, Osaka, Osaka, 5420081

In de buurt

  • Dotonbori - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Kuromon Ichiba-markt - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Orix-theater - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Nipponbashi - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Kasteel van Osaka - 7 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Matsuyamachi - 3 min. lopen
  • Station Kitntetsu-Nipponbashi - 17 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪ビストロ ムースケトン - ‬1 min. lopen
  • ‪Tombola - ‬1 min. lopen
  • ‪Cafe & Live Bar LAMP - ‬3 min. lopen
  • ‪sandwiches - ‬1 min. lopen
  • ‪R Baker - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

WAYFARER Matsu

Hotel in de buurt van Dotonbori, verbouwd in 2023
Met Glico-bord van Dotonbori en Kuromon Ichiba-markt in de buurt heeft WAYFARER Matsu genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte, een lift en meertalig personeel
  • Een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels, Frans, Japans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Virtuele receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (114 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (114 centimeter hoog)

Meer

  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 14.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie Kabin voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

WAYFARER Matsu Hotel
WAYFARER Matsu Osaka
WAYFARER Matsu Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij WAYFARER Matsu?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij WAYFARER Matsu te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij WAYFARER Matsu?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij WAYFARER Matsu uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag van JPY 3000.

Waar ligt WAYFARER Matsu?

Dit hotel ligt in Minami, binnen 15 minuten lopen van Shinsaibashi-suji Winkelstraat en Dotonbori. Ook Nipponbashi en Kuromon Ichiba-markt liggen binnen 2 km afstand. Station Matsuyamachi ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Nagahoribashi is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over WAYFARER Matsu

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 54 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

jayr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice clean and spacious many things to do around the area
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay and really good value for money.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Johnathan

Reisde met familie en kleine kinderen
Wayfarer matsu hotel is within walking distance from Dontobori street. The hotel's bathroom is small but clean.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Dieter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great except for the loud jackhammer noise outside during the day. I know that really isn’t the fault of the hotel, but I probably would have chosen another spot if I had known about it beforehand.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ck

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super friendly and helpful staff. Nothing much around the neighborhood, but close to transit.
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Timothy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, international staff, comfortable, clean room; a good hotel all around.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Michael, Waterbury

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very comfortable hotel room. It also had easy access to a metro station.
6 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Margaret

Negatief: Netheid
Stayed three nights and there were a few bumps along the way. First, not sure if it was the hotel or Expedia but the email for check-in instructions was never received. I did figure out that there is an app for check-in, which was important as I was arriving close to reception closing time. Easy app to use, and they release your door code to you at 3PM so you have it available when you get there. The app however says check-in, skip reception and go straight to your room. Do not skip reception! Went out for a bit after dropping off bags and got back to the room and they had wiped out the check-in. Called the emergency number and they completed the check-in steps that reception would have done. Nothing more frustrating than to realize you can’t get in your room where all of your belongings are! Second, I arrived just before 10PM and there was a sign in reception that said it was open until 11. Well there was no one there so wouldn’t have been able to complete those steps. Third, as recent reviews have said - the room needs a deep clean. Just had an overall feeling of ‘not clean’. Fourth - yes the bathrooms are tiny! But that at least was known.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

JUAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and clean hotel.
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Lam

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean except for many stain spots on the floor and chair.
10 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Munazza

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great and our room was quite spacious with 2 beds. But I would have happily given up some of the living area space for a slightly bigger bathroom. Very very small and compact bathroom... not horrible but my gosh! So tiny! I knew this going in from the other reviews so was not totally surprised. One thing I thought was unusual for Japanese hotel was that the carpet was not dirty but heavily stained. The hotel provided slippers for us to wear which was great. A little tiny disappointed that when the room was cleaned on day 3 of our 4 night stay our cups were not washed or changed. Honestly that was the worst of it we were very happy and comfortable in the room.
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Lizette

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es incómodo que solo haya servicio de mostrador de 2pm a 10. La alfombra sucia igual los sobrecamas y las almohadas dan esa apariencia de suciedad, el baño diminuto
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location to Seoul Station
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Yan-Kai

It’s highway right outside my window unless you have ear plugs otherwise you wouldn’t be able to sleep.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

簡單乾淨的旅店

單人房間配置簡單乾淨,但是浴室很小,位置距離地鐵超商不遠,自助check out、寄放行李很方便。 隔音不好,外面的飆車族跟救護車聲音在晚上很明顯,不易入睡的人可能會介意。
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Nareshkumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s really good hotel just only wish they have bigger bathrooms.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location.

Had a great experience here. Easy check-in, friendly staff and great location. Close to Dotonbori. Lots of amenities available in case you forget your razor, toothbrush, etc. Would definitely book again.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Cyrielle

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
L’hôtel nous a indiqué pouvoir réceptionné des bagages envoyés depuis une précédente destination, chose que nous avons faite. La veille de notre départ (après 3j), toujours pas de bagage. Quand je l’indique à la réceptionniste celle ci me répond simplement « OK et qu’est ce que je peux y faire ? » mot pour mot. Elle nous a dit de nous débrouiller avec le papier de reçu d’envoi des bagages. Nous avons dû nous rendre dans l’autre hôtel de la chaîne pour demander de l’aide à la réceptionniste ! Celle ci nous a localisé nos bagages grâce à un site de traçage de celui-ci, en nous indiquant que notre hôtel aurait pu le faire ! Au final, la livraison de nos bagages a été refusée par la réception sans que nous sachions pourquoi, nous avons dû nous rendre dans la station yamato pour les récupérer. Cette expérience désastreuse en terme de service client et de relation humaine, ajouté à l’état déplorable de la moquette de la chambre ainsi que des tâches plus que douteuses sur le canapé chambre 603, PLUS JAMAIS !
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Mary

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom smelled. Lock shower area smelled.
7 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

injin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Koichiro

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Miguel Alejandro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy limpio, muy bien ubicado. Cuartos tienen lo justo.
2 nachten verbleven in maart 2025