WAYFARER Shinsaibashi

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Osaka, op loopafstand van Dotonbori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor WAYFARER Shinsaibashi

Receptie
Zitruimte lobby
Studio 25 Group, Multiple Beds, Non Smoking | 1 slaapkamer, pillowtop-bedden, individueel gemeubileerd
Receptie
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Essential 15 Twin, Multiple Beds, Non Smoking

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 Twijfelaar

Essential 15 Single,1 Large Twin Bed, Non Smoking

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Essential 15 Double,1 Double Bed, Non Smoking

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Studio 25 Group, Multiple Beds, Non Smoking

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Studio 35 Family, Multiple Beds, Non Smoking

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Pillowtop
Slaapkamers
  • 35 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 eenpersoons futon

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-chome-11-27 Shimanouchi, Chuo Ward, Osaka, Osaka Prefecture, 5420082

In de buurt

  • Dotonbori - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Kuromon Ichiba-markt - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Glico-bord van Dotonbori - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Nipponbashi - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Tsutenkaku Tower - 3 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Nagahoribashi - 6 min. lopen
  • Station Kitntetsu-Nipponbashi - 7 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪吟和 - ‬2 min. lopen
  • ‪salon du kuma3 島之内 - ‬1 min. lopen
  • ‪MIXOLOGY&FACTORY Bar GEAR - ‬2 min. lopen
  • ‪BHATTI - ‬1 min. lopen
  • ‪家の味恒旭 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

WAYFARER Shinsaibashi

Hotel in de buurt van Dotonbori, verbouwd in 2023
Met Glico-bord van Dotonbori en Kuromon Ichiba-markt in de buurt heeft WAYFARER Shinsaibashi genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een snelle uitcheckservice, een bagageopslagruimte en een automaat
  • Een lift, meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en baden of douches
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels, Frans, Japans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (114 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (114 centimeter hoog)

Meer

  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Individuele aankleding
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 23.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie Kabin voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 3000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij WAYFARER Shinsaibashi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij WAYFARER Shinsaibashi te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij WAYFARER Shinsaibashi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij WAYFARER Shinsaibashi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van JPY 3000.

Waar ligt WAYFARER Shinsaibashi?

Dit hotel ligt in Minami, binnen 10 minuten lopen van Tombori Riverwalk, Dotonbori en Kuromon Ichiba-markt. Ook Nipponbashi en Glico-bord van Dotonbori liggen binnen 15 minuten lopen. Station Nagahoribashi ligt op 6 minuten lopen en naar Station Nippombashi is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over WAYFARER Shinsaibashi

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 48 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marife

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Patcholo

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked everything except they could not help me send my luggage to the next hotel. But they told me i can send it from any convenience store. And there is one at the end of the street
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Francesca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice stop after a long day sightseeing
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Wilfredo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was excellent and helpful. Location is at walking distance from the main train station and close by to a local train station, close to shops and restaurants.
4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Neil

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Small dull no view noisy air con
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Bert, Spring

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Concrete floor. No Toto Japanese-style toilet. Not enough space for luggage. Terrible check-in. Bad!
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

xiaodong

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Drew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean, nice staff, safe, as of june 2025 there is construction right next door that did start kinda early.
5 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Luke

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
27 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Janis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, friendly staff and convenient location
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

mushtaq

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very close to everything that i needed and the staff were all very helpful and friendly
13 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kimberly

3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

delta

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The floor in the room was extremely slippery, I nearly fell quite a few times. TV could’ve been bigger. Amazing location. Staff were friendly and helpful.
14 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Mitra

2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Vitaliy, Brooklyn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
There is no cleaning service. You have to pay extra. You have to ask to change your towels or take out garbage from your room. Sound isolation very poor.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is always about location. It's only a few blocks away from Dotobori Street. And there are subway stations close to the hotel as well. They don't have the usual Japanese toilet though (if you know what I mean), but it's clean, so not a deal breaker at all. The hotel folks are friendly.
4 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

SUNGWOO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
호텔 룸 청소 상태가 좋지않았습니다.
4 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Peter

It’s basically a youth hostel Staff are foreigners No one seems to know what is happening or when. There 4 nights, no rubbish removed , no room serving, no towels. Doesn’t matter what sigh you put on your door , no one takes any notice or responsibility. On the positive Bed was comfortable and shower had good pressure. Unfortunately that is it.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Erin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great budget hotel
8 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

KYEONGMIN

2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Brad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor value for money. Room floor dirty on arrival. Staff not as friendly and courteous as other Japan hotels we have stayed at.
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Mid

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Marvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet hotel away far enough from dontonbori that you are not disrupted but only a short walk to get there, and everywhere. Would stay again
4 nachten verbleven in september 2024