Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese-Style, Corner) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese-Style, Corner)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese-Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-3-3 Motomachi, Oshima, Tokyo
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Kailani
Hotel Kailani
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 34 beoordelingen
De prijs is € 161
11 aug - 12 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shiraiwa Oshima
Shiraiwa Oshima
Hotel Shiraiwa Hotel
Hotel Shiraiwa Oshima
Hotel Shiraiwa Hotel Oshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Shiraiwa
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 aug 2024
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Tomokazu
31 jul 2024
Tomokazu
2 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Dahal
30 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dahal
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
XINGYU
Reisde met een groep
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
XINGYU
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ミナオ
22 apr 2024
Positief: Netheid
ミナオ
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ナオト
22 apr 2024
ナオト
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
tatsuya
4 sep 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
tatsuya
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Ana Maria
Reisde met familie
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana Maria
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
EDUARDO
9 sep 2020
EDUARDO
3 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 sep 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Eijiro
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eijiro
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Yasumasa
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔で露天風呂に満足
Yasumasa
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Yasutosi
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid
Yasutosi
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit pricey for the room
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉が最高でした!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Osamu
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いい湯だなぁ〜!
Osamu
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
男4人釣りだ旅
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Mariko
6 jun 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
リフレッシュ
Mariko
3 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
旅人, 東京都
30 mei 2018
Positief: Personeel en service
漢字ではなくクレジットのローマ字がチェックインに使われため、探すのが大変でした。
旅人
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 mei 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018