Fotogalerie voor Hostal Bonany





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, balkon laden

Tweepersoonskamer, balkon
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hostal Bonany ligt aan de promenade in de buurt van Son Armadams en is gelegen bij een winkelcentrum. Als je graag een activiteit wilt doen, kun je een kijkje nemen bij Haven van Palma de Mallorca en Jachthaven van Puerto Portals. Geniet je liever van het buitenleven? Breng dan een bezoekje aan Playa Cala Mayor en Playa de Palma. Ook een bezoek aan Kasteel Bellver en Centro Comercial Porto Pi is sterk aanbevolen.

C/ Almirante Cervera, 5, Palma de Mallorca, Balearic Islands, 07014
In de buurt
- Kasteel Bellver - 13 min. lopen - 1.0 km
- Catedral de Santa María de Palma de Mallorca - 4 min. rijden - 2.5 km
- Centro Comercial Porto Pi - 4 min. rijden - 2.2 km
- Haven van Palma de Mallorca - 4 min. rijden - 2.5 km
- Playa Cala Mayor - 5 min. rijden - 2.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Isla Bar-Cafe - 3 min. lopen
- Epic - 12 min. lopen
- Napulé - 12 min. lopen
- Cafe Bellver - 4 min. lopen
- Taste of India - 16 min. lopen
Over deze accommodatie
Hostal Bonany
Vergelijkbare accommodaties

Gomila Palma Apartments - New Opening
Gomila Palma Apartments - New Opening
- Zwembad
- Keuken
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 43 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie in rekening wordt gebracht. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april, EUR 0.28 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.14. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 1.10 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.55. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 5 voor volwassenen en ca. EUR 5 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bonany
Hostal Bonany
Hostal Bonany Hotel
Hostal Bonany Hotel Palma de Mallorca
Hostal Bonany Palma de Mallorca
Hostal Bonany Palma De Mallorca, Majorca
Hostal Bonany Hostel Palma de Mallorca
Hostal Bonany Hostel
Bonany Palma de Mallorca
Hostal Bonany Hostal
Hostal Bonany Palma de Mallorca
Hostal Bonany Hostal Palma de Mallorca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hostal Bonany
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,2
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
RYOTA
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wendy
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jungpil
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small but well-organized near the center




Jungpil
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jean
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday
Jean
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Franz
Reisde met een groep
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franz
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Anastasiya
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anastasiya
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met familie
29 okt 2024
Elena
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pascale
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascale
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Karolina
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karolina
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Katarina
Reisde met een groep
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boende en vecka på Hosttal Bonany


Katarina
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kathleen
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kathleen
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Helt okej hotell
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
JOSE ANTONIO
10 dec 2023
JOSE ANTONIO
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Dallas
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dallas
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Dario
Reisde met partner
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dario
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Maurizio
Reisde met een groep
18 sep 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maurizio
7 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Vicki
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Vicki
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
H-L
Reisde met partner
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
H-L
7 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Jørn
Reisde met partner
14 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jørn
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Rodimar
Zakenreiziger
30 jan 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodimar
3 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
MAITE
Reisde met partner
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAITE
4 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Javier
Reisde met partner
18 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javier
3 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Frank van
Reisde met partner
9 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten