Hotel Basílica
Hotel met een dakterras, op 6 minuten lopen van Catedral de Santa María de Palma de Mallorca
Fotogalerie voor Hotel Basílica





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 204
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, terras laden

Standaard tweepersoonskamer, terras
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Maisonnette (Suite duplex) laden

Maisonnette (Suite duplex)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(47 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Traagschuim
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer de Can Troncoso 3, Palma de Mallorca, Illes Balears, 07001
Over deze accommodatie
Hotel Basílica
Vergelijkbare accommodaties

Boutique Hotel Posada Terra Santa
Boutique Hotel Posada Terra Santa
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 968 beoordelingen
De prijs is € 210
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie in rekening wordt gebracht. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april, EUR 0.83 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.41. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.30 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.65. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. EUR 20 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per persoon (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van januari tot december.
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 22.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Basílica Hotel
Hotel Basílica Palma de Mallorca
Hotel Basílica Hotel Palma de Mallorca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Basílica
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
10
Locatie
10
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Johannes van
Reisde met partner
9 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes van
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Alfred
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfred
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carter
Reisde met partner
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carter
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriella
Reisde met een groep
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriella
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zoe
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoe
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Amber
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kristin
Reisde met partner
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Janice
Reisde met een groep
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janice
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Paul, Brooklyn
17 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Paul
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dan
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie Louise
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie Louise
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher, Cary
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tommy
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tommy
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gail
11 aug 2025
Gail
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fiona
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emily
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mya
25 jul 2025
Mya
2 nachten verbleven in juli 2025








