Lobby

Beoordelingen van Ramada by Wyndham Plovdiv Trimontium

4 out of 5
Ramada by Wyndham Plovdiv Trimontium
2 Kapitan Raicho St, Plovdiv

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 82 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 211 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrum
Dicht bij het centrum voor eventuele bezienswaardigheden. Verouderd hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Raymond, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grote kamer
Goed, ontbijt matig

6/10 – Redelijk

J-W, Rotterdam, Nederland

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine for business travellers
Hotel is good to Bulgarian standards, but lacks maintenance. The service as on all questions an answer "yes" independent whether they understood you or have any plans to act upon your request.

8/10 – Goed

Elena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
It is a grad hotel Soviet style closed to the old historical centre of the city. It is part of a huge casino with most guests coming for gambling. It is conveniently positioned. Rooms are of a good sized but outdated, tied, not fit with enough electric points for charging you phone or a tablet. Instead of a show it was an old style bath. Was not able to use swim g pool. They sell tickets to it to outsiders. It was so busy- no chance to swim. Massages in spa are cheap but you get what you pay for- not great quality. Breakfast not great either . It is clean but smell if cigarets is everywhere. Stuff at the reception do not speak English good enough. Communications were difficult. Still, if comeback to Plovdiv , will stay there for the convenience of the position and good size of the rooms.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reservation Department op 4 apr 2024
Dear Guest, Thank you so much for sharing your experience. Your feedback helps us improve our product and service for everyone. We are looking forward to see you again!Kind Regards!

10/10 – Uitstekend

AYSE HABibe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reservation Department op 14 feb 2024
Dear Guest,We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!We look forward to serving you again soon.

4/10 – Matig

Yo

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reservation Department op 14 feb 2024
Dear Guest, Thank you so much for sharing your experience with. Your feedback helps us to improve our service for everyone. Kind Regards!

6/10 – Redelijk

Sukru Bilge

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merkezi Nokta
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Müjgan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Diana

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Location
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mehmet

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merkezi olması çok güzel. Harika bir bina ama çok bakımsız. Her şey eski. Resepsiyon çok yardımcı oldu. Konaklama ile ilgili sorun yok.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Vilma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfect place to stay
Very accomodating staff. Quick check in. Clean and spacious room.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Maggi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The staff were fantastic, but the room was old, the air conditioning fan was loud when turning off and the beds were really low and one had a stained sheet.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Mert

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gäst från Sweden
Personal på bad-avdelning/sportcenter börd ha mera service inställning; öka sin vänlighet och hjälpsamhet än att kritisera gäster
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

RUPEN

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

aytaç cenk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Simon

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

yusuf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Graham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The Victoria restaurant and staff is top notch. The other restaurant is only worth going to for breakfast. Staff at front desk and both restaurants were really nice and spoke English. I would stay there again. Good location close to a lot of good places

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otelin yeri güzel ama odaların acil tadilata ihtiyacı var.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Front Office Manager op 29 nov 2022
Degerli Misafirimiz Zaman ayirip bizleri degerlendirdiginiz icin tesekkur ederiz. Pandemi sonrasi Renovasyon surecimiz tekrar baslamis olup en kisa surede tadilatin bitecektirkonuyu bilginize sunarimSaygilarimla

10/10 – Uitstekend

Susan, HUNTSVILLE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool Soviet-era building that is still in good shape, right in the heart of the tourist areas, transportation, restaurants, park, etc., at a great low price.

2/10 – Ontzettend slecht

Veyis, rutherford

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Front Office Manager op 7 nov 2022
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to review our property. Your opinion as well as the feedback from all of our guests is vitally important for us , will update our services and improve the mentioned points. We continuously work on delivering the best service quality to our customers. We sincerely apologies for any inconvenience and hope you will be giving us another chance and returning to our hotel in the future.Best regards,

8/10 – Goed

ASIM MURAT

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Front Office Manager op 7 nov 2022
Sn AsimBizimle konakladığınız ve zaman ayırıp degerlendirme puaninizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Memnuniyetleriniz departman yöneticileriyle paylasılmıştır. Umarız yakın zamanda sizleri tekrar aramızda gorebilir ve yine keyif alacağınız birtatil imkanı sunabiliriz.Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Sebastien

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Konstantin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Violeta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was extremly helpfull,frendly Amaizing swiming pool. Also very nice breakfast.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Maria Dimitrova, Sales and Marketing op 13 jul 2022
Dear Violeta, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay at Ramada Plovdiv Trimontium! We are glad to note that your stay was great here. We hope that we will have the pleasure to welcome you again!

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upgrade
We stayed here on two separate occasions at the beginning and end of our holiday the delux room was great but the second visit we could only get a basic room there was no comparison the basic room was awful in comparison
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Aydin

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Oguzhan

1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

ISMAIL

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Location and casino are perfect, hotel is very old and furnitures too.
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Teodor

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

ISMAIL

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not recommended except for casino
Location is good but very cold hotel, cssino is nice. Breakfast is served but they are ready since early morning and when it comes to table, cheese smells, cucumbers are dried...etc
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Garbis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Genelde fena değil
Kahvaltı iyi otel çok eski
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

STAVROS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

ATILLA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel otel.
Dekarosyonu eski olmasına rağmen İkimizde kalınabilecek en iyi otel.. Kahvaltı çok iyi.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
L'hôtel et le service sont très bien. Les chambres spacieuses mais avec un décor qui demande a être rafraichi. Petit déjeuner complet et copieux Très proche du centre ville on peut tu faire à peid
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ahmet Koray

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Merkezi oteli
Otel merkezi konumda , casino içinde, temiz severek gittiğimiz bir otel ancak bu otel en az 45-50 yıllık. Odalar wc kapıları ve zemin çok eski ve yenilenmeli. Kaldı ki bu işlem çok masraflı da değil. Neden yenileme yapılmaz anlamak zor. Kahvaltı çok iyi (eskisinden daha da iyi bir seviyede) diyebilirim. Yine gideceğiz
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Tunç

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and property. Noise isolated
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Otelin en güzel yanı Merkezde olması. Heryere yakın başka otel yok. Ancak otel çok eski , eşyalar eski, büyük bir otoparkı var ama ücretli,
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Hotel General Manager op 7 okt 2020
Dear Guest, Thank you for your review. Feedback such as yours is always welcome and helpful for our team. Your comments have been share with the respective heads of departments in order to improve our guests experience. We will be delighted to welcome you again. Kind regards, Petko Mitov Hotel General Manager

10/10 – Uitstekend

Serdar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hotel General Manager op 7 okt 2020
Dear Serdar, Thank you very much for rating us as an excellent choice. We are really happy to see that you gave us a ten point score. We are looking forward to welcoming you back in our Ramada Plovdiv Trimontium. Kind regards, Petko Mitov Hotel General Manager

8/10 – Goed

Georgi

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel General Manager op 7 okt 2020
Dear Georgi, Thank you very much for rating us as an excellent choice. We are glad to see that you gave us a ten point score. We are looking forward to welcoming you back in our Ramada Plovdiv Trimontium. Kind regards, Petko Mitov Hotel General Manager