Receptie

Beoordelingen van La Pépinière Hôtel

3 out of 5
La Pépinière Hôtel
8, entrée La Pépinière, Route de Frères, Petionville

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 57 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wichellande

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was nice
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Anser

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Junior J

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was nice and clean They got great food most of all!!
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Lapepinire Hotel op 19 jan 2022
Thanks Dear Junior Hope to see you again soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very reserve
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van manager op 23 aug 2021
Thank you and Back again

10/10 – Uitstekend

Expedia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Lapepinire Hotel op 17 mei 2021
Merci pour votre séjour ala Lapepiniere Hotel et revenir encore.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is nice to be able to came back and find everything in excellent condition.. we will be back
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Lapepinire Hotel op 12 apr 2021
Thanks for your good feedback and back Again

6/10 – Redelijk

Marie

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van lapepiniere Hotel op 27 sep 2020
Merci / Thank you !

2/10 – Ontzettend slecht

James, Winter Haven Florida

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No customer services,rooms dirty ,no privacy in the room,area unsafe
6 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Love

3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The way to get there, quality of car riding people !
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Menu a la carte avec beaucoup de choix mais peu de disponible. Peu d'ambiance Air climatisé bruyante. En soirée pas de personnels a la réception
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van La Pepiniere 🏨 Hôtel op 8 jan 2020
Thanks for your comment The staff is completely for the moment , because last year , the hotel is completely full Best regards

8/10 – Goed

Julie, us

Positief: Netheid, personeel en service
The property was nice, the staff was great, I really enjoyed my stay. It’s wasn’t like the US, but it was pleasant. I felt safe there. They just have to get the water issue resolved it took to long to get hot water, but it was hot after a while of letting the water run. I would book it again.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van By op 25 jan 2019
Merci pour vos commentaires.La prochaine fois ce sera pas ainsi. Merci d'avoir sejourne a l'hotel.

8/10 – Goed

Reeser

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haiti project
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van La Pepiniere op 3 feb 2019
thanks for your stay! hope to see you soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Stay
Had a great stay here. The staff was very accomodating. Mr. Anderson was very pleasant to work with. Food options were limited, but portions were large and delicious. Room was clean and comfortable. Power was always on.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Manager / Lubin Anderson op 17 jan 2019
Thank You !!! Back again soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a very nice place , it is clean but ( no hot water )
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Lapepiniere 🏨 Hotel op 9 jan 2019
Good Day sorry for the confusion , when you opening the water you must be 2or 3 mns for the hot water sorry again for that's waiting for your next time

4/10 – Matig

Jacques, 209 Frankfort Avenue Neptune New Jersey 07753

Reisde met familie
The property was not managed well, the use of cheap products where in use. It did not live up to the price I paid. Basic amenities and needs of the room were not met, often having to ask for bathroom utilities with the downside of not having hot water. The one upside was how ready the workers were to help and ease my stay.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lapepiniere 🏨 Hotel op 7 jan 2019
Good day sorry for the confusion next time you must be waiting 2to3 mns line ,for the hot water

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
When I was checking out the staff was very rude , breakfast was very good.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 26 dec 2018
WE ARE SO SORRY FOR THIS MISHAP,WE ARE GOING TO IMPROVE OUR SERVICES,IT WILL NEVER HAPPEN AGAIN,I HOPE NEXT TIME YOU'LL BE SATISFY,THANK YOU FOR YOUR SINCERITY.

8/10 – Goed

Sly, West Palm Beach

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Jessica op 5 nov 2018
j'espere vous satisfaire une prochaine fois. I hope you satisfy next time

10/10 – Uitstekend

Joseph, Miami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Lubin Anderson op 3 nov 2018
Merci / Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van shelove BONASSE op 30 okt 2018
Merci de votre sejour a La PEPINIERE HOTEL,nous souhaitons vous revoir bientot,continuer a faire votre reservation en ligne,nous avons toute une equipe a votre disposition.

8/10 – Goed

Pascal, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
For its ok and l have a good time with the staff but i can wait to come back.
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 13 sep 2018
Thank you Back Again Merci

2/10 – Ontzettend slecht

Marklaine, Florida

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I called reception for almost 2 hours no answer. I couldn't get an extra sheet and they gave me the wrong room. I will never stay there again.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van JESS op 14 sep 2018
Note that, you booked for a single room, and you wanted a double room, we are sorry for your confusion, I hope your satisfaction next time. Thank you

8/10 – Goed

Mètrès, Florida

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Rude staff. Took 30 minutes to check in because she was busy talking. Their attitudes sucks don't know how to talk to people. They refuse to give us extra sheets. No elevators have to climb a long flight of stairs.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van JESS op 4 sep 2018
I'm sorry for your dissatisfaction, I hope your satisfaction next time

8/10 – Goed

Obed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je vous recommande cet hôtel
Les personnels et le propriétaire de l'hôtel sont très gentils et respectueux. Le ménage se fait à chaque jour donc l'hôtel est propre. Par contre, ça coûte un peu cher à l'hôtel mais vous pouvez acheter à l'extérieur de l'hôtel qui est situé dans un environnement calme, sécuritaire. Je reviendrai 7
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 11 jun 2018
Merci a vous Monsieur Obed,on va faire de tout notre mieux pour vous satisfaire la prochaine fois.

6/10 – Redelijk

Olepeed, New york

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wish I was contacted after booking to let me know that the pool is being worked on
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Manager / Lubin Anderson op 7 jun 2018
Good Day sir , sorry for that's the pool Pump already repair now all is ok

10/10 – Uitstekend

Waldersee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Lapepiniere Hotel op 22 apr 2018
Thanks

4/10 – Matig

Guest

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor
This hotel is designed for local People who just want to have a moment, but not for Tourist.Very noisy with loud playing music.I have never seen guests other than local people. The security Guys are very nice look like very educated.The breakfast seems to be made for the staff as other people stated, it is true.The line to contact the front desk did not work properly.It was midnight, people making so much noise in the hotel building, look like I was near a ball room. Apparently , that was okay for the management. The road to get to that location is terrible.In overall, the hotel acts like a motel. The receptionist were very nice,but...
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 24 apr 2018
vraiment ! hummm

8/10 – Goed

Berthe, Montréal

Positief: Netheid, personeel en service
Bon pour une mission
Milieu sécuritaire Avec un personnel à l'écoute! Il manque d'accessoires dans la chambre comme débarbouillettes, veŕre et shampoing. Le réfrigérateur est encombré de choses personnelles de l'hôtel dont il faut acheter. Le jus au petit déjeuner n'est pas naturel. Dans la réservation de l'hôtel, la navette aéroport-hôtel est gratuite; à l'arrivée, on demande de payer. La place est toutefois plaisanté. C'était mon deuxième séjour!
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mnager op 10 apr 2018
Desolee pour ses informations pour tout les clients d'expedia la navette sont toujour non payer, pour le petit dejeuner nous avont un bufet tout le matin choix

8/10 – Goed

fito, Hollywood, Fl.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The entrance from the main road to the hotel is a little bumpee , but the hotel itself is quite ok with a welcoming staff , I like their delicious an affordable dinner. I would recommand it to a friend !
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Manager op 25 feb 2018
Thank you and back again !

4/10 – Matig

Wesny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Mnager op 30 jan 2018
ok

8/10 – Goed

Wenna, Orando

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Never judge a book by its cover
I booked for a friend ; she loved the comfort and the warmness of the staff
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Lubin Anderson op 3 nov 2017
Thank you / Merci

10/10 – Uitstekend

Melissa , New York

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
A nice place to stay a little far but it was a beautiful place to stay
2 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van lapepiniere Hotel the manager op 1 jul 2017
Thanks Melissa , pls back again

10/10 – Uitstekend

joanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I have stayed here several times, check in and out is fairly easy..just be sure to let them know in advance if you will check out early 5-6 am) to catch a flight
1 nacht verbleven in juni 2017
Good day message received and noted the bus will be ready at this time best regards Lapepiniere Hotel

8/10 – Goed

des, new York

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
not bad good for the price
there was no hot water
Good morning pls nest time open the red burton wait 1 mns the hat water will come sorry for the convenient

8/10 – Goed

Elupson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Mike , R

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extra charge over prices
They charged us an extra US$660 just for requesting two beds in one room Price for this hotel way over what it should be

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Bof, Il n'y a rien à faire dans l'hôtel à part dormir.

10/10 – Uitstekend

peterson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Friendly stuffs and and food was great it's a nice place to rest please check it out love the pool even tho I didn't swim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Please make the check out time a little more efficient especially early in the morning and when we request a cab early to go to the airport the next morning, please make sure it comes and everyone knows about this

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Staying Time
Hotel staff is very courteous, helpful, kind. But, need to improve supervision/management during 6 h am - 9 h am breakfast time b/c twice we went for breakfast before 8:00 am it seems the hotel staff consumed all before the guests. Overall, we liked the foods and the dining room. Keep up the good work!

6/10 – Redelijk

dinho, los angeles

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad location
bad location, you must have a car. Food not too good, Room not very clean, faucets did not work properly, etc

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This place is a mess
First of all the goods are not healthy, not fresh foods, or fruits, the cooks are lousy, old chicken and fishes, the repress toon of the food sucks, they served you what they got not what you asked for , no massage room , the gym is not working this place is not a hotel , not even a motel

2/10 – Ontzettend slecht

chef, florida

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1- star hotel maybe !
from opening up the front door you can see that the hotel was misleading it was a 1-star at best ok the rooms was outdated no hot water the air conditioner did not work correctly the maid service was horried the dining room at mouse running around the food was horrible the manager was not professional all around i would never return and want my money back unacceptable hotel totally very bad experience no maid service and they made me pay for extra night that i had done paid expedia already or find another hotel and when i came back to america they call and said expedia did not pay them and they wanted money for my stay at there hotel what a rip off

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Good choice for that price
Good choice for that price but they need to provide a do not disturb sign. Somebody was knocking on my door every morning to bring me breakfast, while I would rather sleep. A simple do not disturb sign would solve that problem.

6/10 – Redelijk

A., New York

Negatief: Netheid, personeel en service
Worth the price
For what it was, this hotel provides just enough for the price charged. However, the hot water did not work during my stay and this is an issue they need to address right away, if they hope to lure in more clients. But they had 24 hour electricity, running water with decent pressure and around the clock armed security.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La Pépinière Hôtel
It is a vey nice hotel the staff is very courteous and pleasant especially Janisse and Joseph, I plan to return there soon. I will give the hotel a 5 star rating.Thank you guys for making my stay enjoyable..

10/10 – Uitstekend

Lionel, Brooklyn, NY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My 15 days at La Pépinière Hotel.
For the rest of my life, I will never forget my 15 days at La Pépinière Hotel from November-December 2015. The hotel is very clean, with warm water, electricity, and cool air 24 hours. The cuisine is excellent and the foods are delicious. The morning breakfast is always on time with different choices for the guests. Mr. Anderson was my Guide in many occasions. He drives me to different parts at Port-au-Prince. He waits for me for more than one hour to visit the cemetery and buy some souvenirs around the Mupanah. Thank you very much, Mr. Anderson.

8/10 – Goed

Alexandrine, Montréal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
- La piscine est propre et bien entretenue. - Le menu du restaurant est affiché mais ne vous attendez pas à ce que tout soit didsponible (Pas de hamburger ou de glaces) - J'avais demandé un service de navette vers l'aéroport à 5h AM et le chauffeur est arrivé à 5h45, quelques améliorations à faire de ce côté. - Les chambres sont grandes, propres, climatisées et modernes. - Situé dans un quartier calme sans tout le vacarme de Port-au-Prince - Le WiFi est disponible partout dans l'hôtel ainsi que le cable. Si je retourne à P.Au.P je réserverai définitivement à cet hôtel!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Petion-Ville Stay
It was okay for what I paid Lots of continuous issues AC and fridge went off regularly Internet was not strong enough to reach the room but okay in the common areas I am very familiar with Haiti after 25 trips there and able to go with the flow I would stay elsewhere next time Especially because this hotel is too far from the middle of town (about 2 miles but 30 minutes in Haiti traffic