8, entrée La Pépinière, Route de Frères, Petionville
Beoordelingen
6,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 57 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
12
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 57 beoordelingen" "
8 - Goed
18
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 57 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 57 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 57 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
7,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Wichellande
Reisde met partner
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was nice
Wichellande
1 nacht verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Anser
22 mrt 2022
Negatief: Personeel en service
Anser
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Junior J
18 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was nice and clean
They got great food most of all!!
Junior J
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Lapepinire Hotel op 19 jan 2022
Thanks Dear Junior
Hope to see you again soon
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very reserve
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van manager op 23 aug 2021
Thank you and Back again
10/10 – Uitstekend
Expedia
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expedia
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Lapepinire Hotel op 17 mei 2021
Merci pour votre séjour ala Lapepiniere Hotel et revenir encore.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is nice to be able to came back and find everything in excellent condition.. we will
be back
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Lapepinire Hotel op 12 apr 2021
Thanks for your good feedback and back Again
6/10 – Redelijk
Marie
28 aug 2020
Negatief: Netheid
Marie
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van lapepiniere Hotel op 27 sep 2020
Merci / Thank you !
2/10 – Ontzettend slecht
James, Winter Haven Florida
21 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No customer services,rooms dirty ,no privacy in the room,area unsafe
James
6 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Love
1 mrt 2020
Love
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The way to get there, quality of car riding people !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 jan 2020
Menu a la carte avec beaucoup de choix mais peu de disponible. Peu d'ambiance
Air climatisé bruyante. En soirée pas de personnels a la réception
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van La Pepiniere 🏨 Hôtel op 8 jan 2020
Thanks for your comment
The staff is completely for the moment , because last year , the hotel is completely full
Best regards
8/10 – Goed
Julie, us
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
The property was nice, the staff was great, I really enjoyed my stay. It’s wasn’t like the US, but it was pleasant. I felt safe there. They just have to get the water issue resolved it took to long to get hot water, but it was hot after a while of letting the water run. I would book it again.
Julie
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van By op 25 jan 2019
Merci pour vos commentaires.La prochaine fois ce sera pas ainsi.
Merci d'avoir sejourne a l'hotel.
8/10 – Goed
Reeser
19 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haiti project
Reeser
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van La Pepiniere op 3 feb 2019
thanks for your stay! hope to see you soon
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Stay
Had a great stay here. The staff was very accomodating. Mr. Anderson was very pleasant to work with. Food options were limited, but portions were large and delicious. Room was clean and comfortable. Power was always on.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Manager / Lubin Anderson op 17 jan 2019
Thank You !!! Back again soon
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a very nice place , it is clean but ( no hot water )
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Lapepiniere 🏨 Hotel op 9 jan 2019
Good Day sorry for the confusion , when you opening the water you must be 2or 3 mns for the hot water sorry again for that's waiting for your next time
4/10 – Matig
Jacques, 209 Frankfort Avenue Neptune New Jersey 07753
Reisde met familie
1 jan 2019
The property was not managed well, the use of cheap products where in use. It did not live up to the price I paid. Basic amenities and needs of the room were not met, often having to ask for bathroom utilities with the downside of not having hot water. The one upside was how ready the workers were to help and ease my stay.
Jacques
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lapepiniere 🏨 Hotel op 7 jan 2019
Good day sorry for the confusion next time you must be waiting 2to3 mns line ,for the hot water
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
When I was checking out the staff was very rude , breakfast was very good.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 26 dec 2018
WE ARE SO SORRY FOR THIS MISHAP,WE ARE GOING TO IMPROVE OUR SERVICES,IT WILL NEVER HAPPEN AGAIN,I HOPE NEXT TIME YOU'LL BE SATISFY,THANK YOU FOR YOUR SINCERITY.
8/10 – Goed
Sly, West Palm Beach
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sly
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Jessica op 5 nov 2018
j'espere vous satisfaire une prochaine fois.
I hope you satisfy next time
10/10 – Uitstekend
Joseph, Miami
27 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Lubin Anderson op 3 nov 2018
Merci / Thank you
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van shelove BONASSE op 30 okt 2018
Merci de votre sejour a La PEPINIERE HOTEL,nous souhaitons vous revoir bientot,continuer a faire votre reservation en ligne,nous avons toute une equipe a votre disposition.
8/10 – Goed
Pascal, Miami
3 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
For its ok and l have a good time with the staff but i can wait to come back.
Pascal
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 13 sep 2018
Thank you Back Again
Merci
2/10 – Ontzettend slecht
Marklaine, Florida
12 aug 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I called reception for almost 2 hours no answer. I couldn't get an extra sheet and they gave me the wrong room. I will never stay there again.
Marklaine
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van JESS op 14 sep 2018
Note that, you booked for a single room, and you wanted a double room, we are sorry for your confusion, I hope your satisfaction next time.
Thank you
8/10 – Goed
Mètrès, Florida
10 aug 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Rude staff. Took 30 minutes to check in because she was busy talking. Their attitudes sucks don't know how to talk to people. They refuse to give us extra sheets. No elevators have to climb a long flight of stairs.
Mètrès
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van JESS op 4 sep 2018
I'm sorry for your dissatisfaction, I hope your satisfaction next time
8/10 – Goed
Obed
9 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je vous recommande cet hôtel
Les personnels et le propriétaire de l'hôtel sont très gentils et respectueux. Le ménage se fait à chaque jour donc l'hôtel est propre.
Par contre, ça coûte un peu cher à l'hôtel mais vous pouvez acheter à l'extérieur de l'hôtel qui est situé dans un environnement calme, sécuritaire. Je reviendrai 7
Obed
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 11 jun 2018
Merci a vous Monsieur Obed,on va faire de tout notre mieux pour vous satisfaire la prochaine fois.
6/10 – Redelijk
Olepeed, New york
5 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wish I was contacted after booking to let me know that the pool is being worked on
Olepeed
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Manager / Lubin Anderson op 7 jun 2018
Good Day sir , sorry for that's the pool Pump already repair now all is ok
10/10 – Uitstekend
Waldersee
19 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waldersee
Reactie van Lapepiniere Hotel op 22 apr 2018
Thanks
4/10 – Matig
Guest
18 apr 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor
This hotel is designed for local People who just want to have a moment, but not for Tourist.Very noisy with loud playing music.I have never seen guests other than local people. The security Guys are very nice look like very educated.The breakfast seems to be made for the staff as other people stated, it is true.The line to contact the front desk did not work properly.It was midnight, people making so much noise in the hotel building, look like I was near a ball room. Apparently , that was okay for the management. The road to get to that location is terrible.In overall, the hotel acts like a motel. The receptionist were very nice,but...
Guest
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Lapepiniere Hotel op 24 apr 2018
vraiment ! hummm
8/10 – Goed
Berthe, Montréal
2 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Bon pour une mission
Milieu sécuritaire Avec un personnel à l'écoute!
Il manque d'accessoires dans la chambre comme débarbouillettes, veŕre et shampoing. Le réfrigérateur est encombré de choses personnelles de l'hôtel dont il faut acheter. Le jus au petit déjeuner n'est pas naturel. Dans la réservation de l'hôtel, la navette aéroport-hôtel est gratuite; à l'arrivée, on demande de payer. La place est toutefois plaisanté. C'était mon deuxième séjour!
Berthe
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mnager op 10 apr 2018
Desolee pour ses informations pour tout les clients d'expedia la navette sont toujour non payer, pour le petit dejeuner nous avont un bufet tout le matin choix
8/10 – Goed
fito, Hollywood, Fl.
22 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The entrance from the main road to the hotel is a little bumpee , but the hotel itself is quite ok with a welcoming staff , I like their delicious an affordable dinner.
I would recommand it to a friend !
fito
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Manager op 25 feb 2018
Thank you and back again !
4/10 – Matig
Wesny
24 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wesny
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Mnager op 30 jan 2018
ok
8/10 – Goed
Wenna, Orando
15 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Never judge a book by its cover
I booked for a friend ; she loved the comfort and the warmness of the staff
Wenna
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Lubin Anderson op 3 nov 2017
Thank you / Merci
10/10 – Uitstekend
Melissa , New York
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
A nice place to stay a little far but it was a beautiful place to stay
Melissa
2 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van lapepiniere Hotel the manager op 1 jul 2017
Thanks Melissa , pls back again
10/10 – Uitstekend
joanne
27 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I have stayed here several times, check in and out is fairly easy..just be sure to let them know in advance if you will check out early 5-6 am) to catch a flight
joanne
1 nacht verbleven in juni 2017
Good day message received and noted the bus will be ready at this time
best regards
Lapepiniere Hotel
8/10 – Goed
des, new York
27 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
not bad good for the price
there was no hot water
des
Good morning pls nest time open the red burton wait 1 mns the hat water will come
sorry for the convenient
8/10 – Goed
Elupson
16 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elupson
4/10 – Matig
Mike , R
13 mei 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extra charge over prices
They charged us an extra US$660 just for requesting two beds in one room
Price for this hotel way over what it should be
Mike
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 apr 2017
Bof, Il n'y a rien à faire dans l'hôtel à part dormir.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
peterson
2 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Friendly stuffs and and food was great it's a nice place to rest please check it out love the pool even tho I didn't swim
peterson
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Please make the check out time a little more efficient especially early in the morning and when we request a cab early to go to the airport the next morning, please make sure it comes and everyone knows about this
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2016
Staying Time
Hotel staff is very courteous, helpful, kind. But, need to improve supervision/management during 6 h am - 9 h am breakfast time b/c twice we went for breakfast before 8:00 am it seems the hotel staff consumed all before the guests. Overall, we liked the foods and the dining room. Keep up the good work!
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
dinho, los angeles
31 aug 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad location
bad location, you must have a car. Food not too good, Room not very clean, faucets did not work properly, etc
dinho
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jul 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This place is a mess
First of all the goods are not healthy, not fresh foods, or fruits, the cooks are lousy, old chicken and fishes, the repress toon of the food sucks, they served you what they got not what you asked for , no massage room , the gym is not working this place is not a hotel , not even a motel
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
chef, florida
4 apr 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1- star hotel maybe !
from opening up the front door you can see that the hotel was misleading it was a 1-star at best ok the rooms was outdated no hot water the air conditioner did not work correctly the maid service was horried the dining room at mouse running around the food was horrible the manager was not professional all around i would never return and want my money back unacceptable hotel totally very bad experience no maid service and they made me pay for extra night that i had done paid expedia already or find another hotel and when i came back to america they call and said expedia did not pay them and they wanted money for my stay at there hotel what a rip off
chef
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 apr 2016
Negatief: Netheid, personeel en service
Good choice for that price
Good choice for that price but they need to provide a do not disturb sign. Somebody was knocking on my door every morning to bring me breakfast, while I would rather sleep. A simple do not disturb sign would solve that problem.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
A., New York
1 apr 2016
Negatief: Netheid, personeel en service
Worth the price
For what it was, this hotel provides just enough for the price charged. However, the hot water did not work during my stay and this is an issue they need to address right away, if they hope to lure in more clients. But they had 24 hour electricity, running water with decent pressure and around the clock armed security.
A.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La Pépinière Hôtel
It is a vey nice hotel the staff is very courteous and pleasant especially Janisse and Joseph, I plan to return there soon. I will give the hotel a 5 star rating.Thank you guys for making my stay enjoyable..
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Lionel, Brooklyn, NY
11 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My 15 days at La Pépinière Hotel.
For the rest of my life, I will never forget my 15 days at La Pépinière Hotel from November-December 2015. The hotel is very clean, with warm water, electricity, and cool air 24 hours. The cuisine is excellent and the foods are delicious. The morning breakfast is always on time with different choices for the guests.
Mr. Anderson was my Guide in many occasions. He drives me to different parts at Port-au-Prince. He waits for me for more than one hour to visit the cemetery and buy some souvenirs around the Mupanah. Thank you very much, Mr. Anderson.
Lionel
8/10 – Goed
Alexandrine, Montréal
9 nov 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
- La piscine est propre et bien entretenue.
- Le menu du restaurant est affiché mais ne vous attendez pas à ce que tout soit didsponible (Pas de hamburger ou de glaces)
- J'avais demandé un service de navette vers l'aéroport à 5h AM et le chauffeur est arrivé à 5h45, quelques améliorations à faire de ce côté.
- Les chambres sont grandes, propres, climatisées et modernes.
- Situé dans un quartier calme sans tout le vacarme de Port-au-Prince
- Le WiFi est disponible partout dans l'hôtel ainsi que le cable.
Si je retourne à P.Au.P je réserverai définitivement à cet hôtel!
Alexandrine
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 sep 2015
Petion-Ville Stay
It was okay for what I paid
Lots of continuous issues
AC and fridge went off regularly
Internet was not strong enough to reach the room but okay in the common areas
I am very familiar with Haiti after 25 trips there
and able to go with the flow
I would stay elsewhere next time
Especially because this hotel is too far from the middle of town (about 2 miles but 30 minutes in Haiti traffic