Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Solverde Spa & Wellness Center

5 out of 5
Hotel Solverde Spa & Wellness Center
Avenida da Liberdade, 212, Sao Felix Da Marinha, Vila Nova de Gaia

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 489 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 394 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: rustig, netjes en schoon. Slecht: geen Engels talige menu's, restaurant personeel dat alléén Portugees spreekt.
4 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Tjalie, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service
Nice and very clean hotel at an excellent location if you love rest all around, and clean beaches. Good and helpful staff. The cleaning staff did an excellent job every day! Rooms and interior are outdated but still very well maintained. COVID-19 also did its job, it was not crowded and relaxed.
7 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

René, Geldrop

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
This hotel doesn’t deserve it’s 5 stars in our opinion. The pool was dirty, the food at the pool-bar was bad and the overall experience of the hotel was nothing special. The staff is friendly and you’ll get a large room, but this hotel is outdated and not what we hoped for based on the website.
3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confortable, big and nice room. Bathroom with all that is necessary.
7 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Gezin3metkind13, Aalsmeer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het strand, gratis privé parkeren, een groot zwembad zowel binnen als buiten, fitnessruimte, pooltafel, spa, nabij Porto, een balkon met zeezicht geboekt. Kortom heerlijk genoten. Vriendelijk personeel en kindvriendelijk hotel. .
10 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Geen slecht hotel, maar geen 5 sterren waard. Geen shuttleservice vanaf airport, wat wel vermeld staat als info op boekingssite. Mooie lokatie aan strand, maar in de omgeving weinig loos. Een auto bij je hebben is wel aan te raden.
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, ontbijt is goed, echter maar 1 soort yoghurt. De plek waar de vuile afwas wordt afgeruimd was open en zichtbaar, beter is het om een scherm voor deze plek te plaatsen.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Catarina, Maastricht

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathtub was broken but they did change our room immediately, that was very nice indeed
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Solverde Spa & wellness Centre op 7 mei 2019
Thanks for sharing your experience with us. We hope to wellcome you soon again. Best regards, Hotel Solverde SPA

8/10 – Goed

Daniel, Haaltert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel
Prachtig hotel, wel wat afgelegen (10 minuten van station Granja) maar van daaruit kom je voor geen geld (1,75€) in het centrum van Porto. Toen wij er waren de temperaturen vooraan de 20 graden, doch het buitenbad was verwarmd tot 29°, wat het toch aangenaam maakte. Ook waren er gratis fietsen om de omgeving te verkennen Je kan door de duinen wandelen op houten bruggetjes.
10 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, beetje outdated. Alles netjes en schoon, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aan het strand en rustig gelegen
Prettig middengroot hotel, mooi gelegen aan het strand. Vanuit hotel mooie wandelroute door duinen naar centrum Espinho.
3 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Watson, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Absolutely not 5 star quality
The hotel is fine. Staff is friendly and everything is clean. But, this is not 5 star quality and definitely not for these prices. Breakfast is fine, but also not 5 star quality. The building is very, very, very old and outdated. Carpets and Furniture very outdated and damaged. It had a early 80's vibe and looked like there has been no update since. This hotel needs to be renovated. With how it is today, I give it a maximum 3 star quality. As I said the staff is friendly, although we arrived in our rental car and someone came up to me with the question "Can I help you?" The tone and look was as if I didn't belong there. When I told him I was about to checkin, he said "Oh ok, the reception is that way". I was in holiday shorts and t-shirt because ... I was on holiday! But the tone I did not appreciate and you should not expect this with a supposedly 5 star hotel. You need to wear a swimming cap in the indoorpool. If you don't have one, you can buy one for 4 euro. If you oblige people to wear this, make them available as a service. The cap has the hotel logo, so that is a waste of money!
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

., amsterdam

Positief: Comfort kamer
Good location, good hotel, bit "lost glory"
The hotel claims to be 5 star, and would be if maintenance had been better. It is all a bit "lost glory" from previous times. Even a (weed oevrgrown) heli-pad for celebrities to land on the premises. The staff at the entrance also nearly obliges you to let them assist you, even if not necessary or plainly unwanted. The staff at the dining room is very pleasant though. Theoretically you can lend bicycles free of charge. You will have to sign a sort of loan declaration and they will give you something that looks like a bike, but which is so bad in quality that any Dutch student would trhow it in the canal and look for something more workable. we used it to ride to nearby Espinho (5 km) and will never try that again. We hired good bikes in Porto (Biclas & Triclas) the next day, a relief! Positive: very close to the beach and beach walkway, nice outdoor pool, good breakfast, good beds, daily cleaning, spacious rooms, view over the sea (if booked).
14 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Adrianus Jan, Bodegraveen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergane glorie
We waren al eerder in dit hotel. Het was een terugkeer naar vergane glorie. De service is minimaal, ruime kamers maar niet echt schoon. Wel dagelijks schone kussenslopen. Personeel gedraagt zich heel afstandelijk en van de trots van het voormalig personeel om te mogen werken in 'Solverde' is niets meer over. De kamers vertonen mankementen zoals kapotte wasbekkens, slechte douches, slecht werkende toiletspoeling. Ook maken de deuren van de kasten veel geluid wegens de magneetsluitingen, omdat de kamers niet geluidsdicht zijn stoort dit als de gasten in andere kamers de kastdeuren op en dicht doen. Als met al een minder plezierig verblijf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Mooi hotel, heerlijk ontbijt, directe omgeving schitterend, plaatsje Espinho is een tegenvaller.

6/10 – Redelijk

Frank, Breukelen

Positief: Netheid, comfort kamer
Leuk voor een paar dagen
Mooi hotel maar de locatie valt wat tegen, eigenlijk in "the middle of nowhere". Dat maakt, zeker als je zoals wij twee weken verblijft de dagelijkse keuze waar te eten of te gaan erg lastig. Eten: In het hotel eten is uiteraard makkelijk en lekker maar erg duur, met zijn zessen ben je al snel rond de 150 euro kwijt voor een diner. Uit eten is lastig omdat er erg weinig keuze is. Als je geen auto ter beschikking hebt moet je elke keer als je wilt eten zo'n twintig minuten gaan lopen. En dan nog is er weinig keuze er zijn niet veel restaurants. (ik heb er althans niet veel gevonden). Zwemmen: Het strand is erg rotsachtig en de zee zeer onstuimig, te gevaarlijk voor kinderen. Het zwembad is prima! Porto; Zonder auto of dure taxi ben je op de trein aangewezen, daar moet je een flink stuk voor lopen om bij het dichtstbijzijnde station te komen. Om een treinkaartje via de (nodeloos ingewikkelde automaten) te verkrijgen moet je eerste een kaartje hebben om op te waarderen. Dat moet je maar net weten. In Granja kun je tegenover het station bij een Bar je kaartje kopen, kwamen we per toeval achter In Espinho kun je wel kaartjes kopen aan een loket maar is een stuk langer lopen vanuit het hotel. Ontbijten: Ontbijt is prima en er is een uitgebreid buffet. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Er was tijdens ons verblijf echter te weinig capaciteit en moesten soms een kwartier wachten op een tafeltje!

8/10 – Goed

guido, heerle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor bezoek aan Porto
Prima hotel met goede Kamer en uitstekend ontbijt. Personeel zeer attent. Vlakbij espinho en op 20 minuten rijden van centrum Porto. Prachtig gelegen aan zee voor combi rust en bezoek aan Porto

10/10 – Uitstekend

Marionnekie, Twente

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch goed hotel, een absolute aanrader.
5 sterren hotel, super ontvangst met portier, baggage wordt naar de kamer gebracht.. Vriendelijk personeel. Ruime kamer met balkon, 2 persoonszitje en zeezicht. Badjas en slippers, elke dag kamer en bedverschoning, 2 chocolaatjes, schone handdoeken en diverse aanvullingen in de badkamer. Badkamer met bad/douche, dubbele wastafel, wc, bidet, fohn en aansluiting voor scheerapparaat. Flatscreen TV, kluisje, koelkast met drankjes. Ruime kledingkasten, Airco/verwarming. Geen koffie/thee mogelijkheden. Vergaderruimten, Gratis internet/wifi en computerruimte. Spa en wellness faciliteiten, gratis badhanddoeken voor binnen en buiten. Indoorpool, badmuts noodzakelijk, sauna's gratis, (heren en dames apart) diverse sauna faciliteiten. Spa, massage, etc tegen betaling. Verwarmd buitenzwembad, 3 tennisbanen, volleybalveld, voetbalgrasveld, helicopterplaats, minimidgetgolfbaan, kinderspeelplek, Golfen en casino vlak bij hotel. Gratis shuttledienst naar Esphino en Porto, wel op reservering. Gratis fietsen ter beschikking.Uitmuntende service. Uitgebreid ontbijt, vers fruit, zalm,, engels ontbijt, gekookt ei en spiegelei op bestelling, van alles, super. Tankstation en Lidl supermarket zeer vlakbij het hotel. Zandstrand direct onder spoorwegtunnel, maar rotsen, iets verder wel goed in zee te komen. Mooi houten pad langs de kust met veel wandelaars en trimmers, links naar Espinho, ca 20 minute lopen en rechts is er op ca 500 meter een goede pizzeria aan het strand.

8/10 – Goed

Jos en Ans, Brabanders

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk Hotel maar volgens onze eisen geen 5* waard!
Het Hotel lag mooi aan zee, was erg moeilijk te vinden in het donker, lag nl. achter een hoge afrastering, zodat de benaming praktisch niet te zien was (navigatie stuurt naar de plaats Espinho) en ligt dichter bij de plaats Espinho. Onze (luxere?) kamer met zeezicht was zeker geen 5* volgens onze begrippen. Het bed was schoon, maar de meubels erg gedateerd, de tv. klein en weinig zenders, en geen enkele lamp waarbij je kon lezen. Vooral de badkamer leek met de verouderde tegels erg vies (veel vlekken in het sanitair en in tegels) en had nog een douchegordijn in het bad om te douchen en bijv. de kranen waren nog ouderwets: dus geen mengkranen (amper 3* waard!!). Het personeel was vriendelijk; in het (praktisch lege) restaurant was het ontbijt goed, en het eten was voor Portugese begrippen goed, maar de prijzen aan de hoge kant. Onze vakantie moest i.v.m. ziekte ingekort worden, maar omdat er bij een agent geboekt was, geen enkel begrip en geen geld terug. Kortom: voor de winter viel het ons tegen, misschien als het was langer licht is is het beter.

8/10 – Goed

hugo, Leuven (B)

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Combinatie strandhotel - citytrip
Een vijf-sterren hotel uit de 'vergane glorie tijd'. Nog steeds de uitstraling van de vroegere luxe maar nu eerder verouderd. Gelukkig dat men voldoende oog heeft voor onderhoud waardoor alles de tijd nog goed doorstaan heeft. Wij hebben de wellness mogelijkheden niet 'getest' waardoor hier geen uitspraak kan over gedaan worden. Bar en restaurant zijn duur maar passen vermoedelijk bij het imago dat men wil uitstralen. Ruime en goed geïsoleerde kamers. Een hard maar comfortabel bed. Zwembad en tuin vragen wat meer onderhoud.

10/10 – Uitstekend

Sergius, Dendermonde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk, mooi en heel net hotel.
Heel tevreden. Wel best een auto huren. Is wat afgelegen.Verder alles prima in orde. Leuke verwarmde zwembaden. Aangename sauna, Turks stoombad, ijsdouche, leuke minigolf en speeltuintje. Ontbijt is lekker en zeker voldoende. Kortom we komen zeker terug.

8/10 – Goed

Dirk V

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beoordeling
Goed. Gehuurde auto is handig voor verplaatsingen aangezien hotel +/- 15 km buiten Porto ligt.

10/10 – Uitstekend

Manuela en Piet van der Vegt, Dalfsen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chapeau!
Niets dan lof voor dit hotel! Ondanks 5 dagen bewolking en regen in oktober hebben we in dit hotel en de omliggende omgeving erg genoten! De kamer is ruim en compleet met fijn balkon en grandioos uitzicht. En wat een heerlijke rust, van niemand geen last of lawaai gehad. Ontbijt is fantastisch. De eetzaal ligt wat hoger en kijkt uit op de groene tuin. Dineren in het restaurant is een culinair feestje (wij kozen altijd voor het goedgeprijsde dagmenu), de bediening uitstekend, hotelreceptie erg servicegericht, de extraatjes die het hotel te bieden heeft zijn opvallend: zo is er iedere dag een gratis shuttlebus die je om 10.15 uur naar de binnenstad van Porto brengt en om 17.00 uur weer uit de binnenstad van Porto terugbrengt (met goedgemutste chauffeur). Op je kamer ligt een warme badjas en slofjes,en je krijgt steeds een groot dik badlaken voor bij het zwembad, je stapt vanuit je gang in de lift en stapt direct uit bij het warme binnenzwembad en sauna's. Vanuit de tuin van het hotel ben je zo bij de zee met witte stranden en mooi houten wandelpad die 2 kanten op loopt. Wij gaan zeker nog eens terugkomen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi ruim hotel vlakbij strand en uitvalswegen
Een goed hotel met een prima service, vriendelijk personeel en een goed verzorgingsniveau. wij hadden wel veel drukte doordat er een aantal dagen een groot aantal conferentiegasten aanwezig waren. veel drukte rondom het ontbijt daardoor, niet altijd even prettig.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beter dan gemiddeld
alles zeer goed, zeer proffesioneel, het hotel en het personeel maken het aangenaam

10/10 – Uitstekend

Normen, Nootdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf, super attente medewerkers
We zijn in totaal 5 dagen in het hotel geweest. We werden hartelijk ontvangen en die ontvangstervaring heeft alle dagen doorgewerkt. Niets was te veel en de kamer was netjes en schoon.

8/10 – Goed

Ellen, bergen op zoom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe hotel,
heel vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, mooie kamer. Een fijn zoutwater bad buiten en binnen, en een goede sauna Luxe ontbijt. Mogelijkheid om met busje naar Porto gebracht te worden Een groot compliment voor het altijd vriendelijke personeel, ik zou dit hotel aanraden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was goed alleen de ligging niet super.
Goede faciliteiten en uitgebreid ontbijt. De prijzen voor lunch en diner was erg hoog, zeker in vergelijking met de gangbare prijzen in Portugal. In Espinho niet echt een lekker restaurant gevonden. Dat je echt goed moet zoeken naar een restaurant in de buurt vonden wij een grote min.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sportief hotel
Goede locatie, prettig personeel en goede service en sportieve voorzieningen.

4/10 – Matig

Cathy en Rob

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
te ver van Porto doet in advertentie anders lijken
Het hotel heeft 5 sterren maar wij hebben geen idee waarom, zeer oude tv op de kamer eten matig Personeel in spa en bij zwembad niet gemotiveerd Sauna met bad kleding en ook nog is mannen en vrouwen gescheiden (wel erg Dubbel op) behandelingen in spa ook alleen gescheiden en dus alleen na elkaar te plennen kort om erg te leurstelend

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfort op de juiste wijze
Comfortabel hotel met service hoog in het vaandel. Voorzieningen zijn perfect te noemen, maar een gemis was wel, een gezellige plek buiten, met wat achtergrondmuziek en makkelijke stoelen. Een ieder kan hier in Solverde een heerlijke vakantie beleven. Vriendelijk personeel waar niets teveel voor was.

10/10 – Uitstekend

Wayne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was amazing! The staff is amazing! The scenery is amazing!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rouzbeh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice resort by the sea and wonderful amenities. Good place for relaxation if you just want to stay in the area as it’s a bit far from Porto.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mercedes Tur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una buena ubicación
4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Licinio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Falta de água quente no quarto
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ALZELY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Joao

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

guillaume

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon rapport qualité/prix. Excellent spa : Manuela fait des merveilles ( le reste de l’équipe est au petits soins). A 15 mn à pied de la gare de granja. Très belle balade à pieds au départ de l’hôtel. Bonne restauration en générale. Chambre spacieuse bien entretenue, malgré un hôtel daté. Piscine à une température idéale, attention le sol est glissant donc prévoir des claquettes.
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sandra

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal Reception abgehakt, unprrsoehnlich und kurz gebunden. Poolservice nicht present im Servicebereich, betteln für ein Sonnenschirm. Pools alt und nicht sauber Zimmerreinigung lahm, Zimmer kleines Balkon und in die Jahre gekommen das Hotel Barsevice gut Kidsclub geschlossen Fruehstück ok aber kein 5 sterne Niveau
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management op 25 okt 2023
Dear Madam Sandra,Thank you for taking the time to write a review of your stay at Hotel Spa & Wellness Center.We are sorry for the inconveniences mentioned and understand your concerns and observations.We want to assure you that we will do our best to provide a pleasant environment for all our guests.We look forward to welcoming you again and offering you a more positive experience.Best regards,The Management

8/10 – Goed

Silvia Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Franki Romeo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service Top
Der Service war top
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Frederico

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Maria Adília

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023