Residence Inn by Marriott Fishkill
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs fitnesscentrum in Fishkill
Fotogalerie voor Residence Inn by Marriott Fishkill





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
9,2 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton Inn Fishkill
Fishkill
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

500 Westage Business Center Drive, Fishkill, NY, 12524
Over deze accommodatie
Residence Inn by Marriott Fishkill
Vergelijkbare accommodaties

SpringHill Suites by Marriott Fishkill
SpringHill Suites by Marriott Fishkill
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 997 beoordelingen
De prijs is € 141
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: USD 50.00 per huisdier per dag, plus USD 50 eenmalige schoonmaakkosten
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 23.00 uur.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Residence Marriott Fishkill
By Marriott Fishkill Fishkill
Residence Inn by Marriott Fishkill Hotel
Residence Inn by Marriott Fishkill Fishkill
Residence Inn by Marriott Fishkill Hotel Fishkill
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Residence Inn by Marriott Fishkill
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Bethany
Reisde met een groep, Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bethany
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Paul M., Upper Saddle River
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul M.
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abraham B, Astoria
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abraham B
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Brigitte Adelgunde
27 sep 2025
Brigitte Adelgunde
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rick
18 sep 2025
Rick
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Antonio
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
CARL
1 sep 2025
CARL
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Roiland
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roiland
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
7 aug 2025
Christian
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met partner
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth, Doylestown
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Jeewandeep
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jeewandeep
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marilu
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marilu
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Stephen
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Po-Chuan
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Po-Chuan
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daisy, SPRING
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisy
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Natalie
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
JOHN, Alexandria
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JOHN
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Annette
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annette
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wioletta
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wioletta
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Blake, Boalsburg
19 mei 2025
Blake
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rick
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rick
1 nacht verbleven in mei 2025











