Terras

Beoordelingen van Ban Lek Resort

2.5 out of 5
Ban Lek Resort
97/5 M. 7 T. Bonok A.Muang, Prachuap Khiri Khan, Prachuap Khiri Khan

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 12 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

dale, sunnybank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, tidy and good value. Traffic noise from the highway was always there but never intrusive. Nice cafe across the road with the same owners.
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Manu

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Johan

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kanya

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Suzanne

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

ปุ๊ก

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห่างถนนใหญ่นิดเดียว สะดวกดี ห้องพักก็ใหม่ เครื่องนอนสะอาดไม่มีกลิ่นอับ
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van วัลลภ op 26 sep 2020
ขอบคุณครับ ที่มาใช้บริการกับที่พักของเรา ถ้ามีอะไรที่ไม่ได้รับความสะดวกสามารถชี้แนะได้ครับ ทางที่พักเราจะได้ทำการปรับปรุงให้ดียิ่งขึ้นเพื่อความสะดวก สบายของลูกค้าครับ

8/10 – Goed

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small but nice
Great for an overnight stay.....we were impressed
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
โรงแรมดีสะอาด ใกล้ถนนใหญ่ สะดวกเพราะเข้าพักดึกและออกเช้ามาก
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ที่พักดี หาง่าย สะอาดมากค่ะ ลืมของไว้ที่พัก ที่พักยังโทรมาบอกและบอกจะเก็บให้อย่างดี แวะมาเอาได้ทุกเวลา
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van บ้านเล็กรีสอร์ท op 16 apr 2018
ขอบคุณสำหรับคำติชม ครับ

6/10 – Redelijk

Najib

Positief: Netheid

2/10 – Ontzettend slecht

Mary Kate, Springfield, Missouri

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dishonest Hotel, Dishonest Address
We told the resort that we would be arriving by train at 1 am but no one thought to tell us that we would be able to find NO transportation to get to the resort at this time. It would have been very nice and EXPECTED of the hotel we were staying at to share this information. The address on Orbitz is NOT the correct address. The map on Orbitz matched the map on five other GPS’s and phones that we compared on, but the address led to nowhere. The three Tuk Tuks that we asked refused to take us to Ban Lek because they said it was 23km away. On Orbitz, it says that the resort is only a 13 minute / 6.7km drive from the Prachuap Khiri Khan Station. We even asked a Tuk Tuk driver to call the resort last night to ask for directions, and he was told that the drive was over 23km. There is a huge difference between 6.7km and 23km!!! We would not have booked the resort if we knew it was this far away from the train station. Because it was late and we did not make other arrangements and my sim card expired the day before, we had to sleep outside in the rain. We rented a motorbike the next day to try and find the resort again, and we drove for 3 hours looking for the resort, asking 15 different people if they knew where Ban Lek was and only one person did, and he said that it was VERY FAR. Hoping that I am able to receive some compensation for this terrible experience, considering half of the stay was purchased with earned Orbitz points that have been saved for over a year.
2 nachten verbleven in december 2017