Een buitenzwembad

Beoordelingen van Montani Beach Resort Puerto Galera powered by Cocotel

3 out of 5
Montani Beach Resort Puerto Galera powered by Cocotel
Sabang Beach, Oriental Mindoro, Puerto Galera

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 30 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 30 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

vanessa

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bruyant !!!
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour plongée agréable
Séjour Plongée, l hotel est très bien situé. Les chambres sont bien bien.
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

MYUNG IM

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nice except working
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Keith, Boulder, Colorado

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Water damage all over walls. No reason not to pain it up.
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the place, its very spacious, clean and i really love the shower. We’ll stay here at montani beach resorts again😊
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
有りです
WIFI快適!
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Läget på stranden gillade jag, poolområdet är svåranvänt, litet och trångt.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

TAKAO

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Stig

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stram op
Sød personale og god lokation , var et rigtig godt sted for 3 år siden , men trænger godt nok til opdatering osse kokken , synd det får lov at forfalde .
8 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Personeel en service
One night
The staff were all polite and helpful the location and pool are good, but the room had a lot of moisture damage and mold and needed to be repaired and the molding building materials repalced. The water pressure was decent, overall a decent hotel
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
6 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff. Thanks so much ! ....................................?...
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの温度がほぼ水だった。
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

HIDEO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Reynald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel
Trés bon hotel, la chambre est spacieuse, la literie trés bonne, l'equipement est plus que correct (coffre fort,tv,clim,...). Le personnel au top , surtout les filles, toujours le sourire, toujours un petit mot gentil. Trés bien accueilli, le restaurant top, nous n'avons pas cherché à manger ailleurs, choix, prix, qualité. Une chose est sur j'y reviendrais et j'y resterais plus longtemps.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

wharang

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
호텔자체는 괜찮은데 카운터 직원 태도 문제 있는거 같네요
위치도 괜찮고 룸 내부도 나쁘지 않았지만 다른 호텔에 비해 직원들 태도가 무뚝뚝하고 적극적인면이 안보입니다. 다소 기분 나쁠 수도 있을 거 같은 느낌~
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
這個地點在sabah的西側,我覺的還不錯。東側的話都是一些bar 我覺的很吵也很亂,所以西側不錯。 坐船到島上的muelle後。 可以搭摩托車約50p即可。回程從sabah回muelle的話 有吉普尼可以坐(20p). 但吉普尼不是直接到港口 是到muelle熱鬧的街上,大約還是要走約5分鐘的路。 島上交通(摩托車一人) sabah - muelle 50p, muelle - white beach 50p. 我個人覺的住sabah比white beach還好一些。供參考
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

NAOさん, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビーチ目の前でプールもあり快適に過ごせました。レストランは値段が少し高めかもしれませんがおいしかったです。また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

HYUN SUB

추천해드리고 싶습니다
아주 친철하고 좋아서요~ 바다 뷰도 너무 좋아습니다.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Arno, Wilsdruff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
An und für sich ganz in Ordnung
Leider habe ich das Hotel mit seinem geschlossenem Innenhof als sehr laut empfunden. So wurde früh vermutlich etwas (ein Steak?) in der Küche geklopft und währenddessen unterhielten sich 2 Angestellte über lange Zeit quer durch den Hof mit entsprechender Lautstärke. Das kontinentalen Frühstück grottenschlecht und viel zu teuer. Dafür war das Zimmer in Ordnung. Und was auch sehr wichtig ist : das Meerwasser hier ist meistens sehr klar und die Unterwasser Welt hier in Sabang ist absolut phantastisch!
8 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

YUKIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
なかなか良い
2週連続で、週末泊まりましたが、従業員の対応がかなり良いです。 部屋は、金額からしたら上場だと思います。
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

CHING-HUA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好的飯店
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性价比高
在码头左手边,距离我的潜店很近,房间大小合适,一个人住足够,每天清洁房间还有免费饮用水,性价比挺高的
6 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Stig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt personale som altid , men strømen gik dagligt på hotellet og wife er ikke noget at prale af men . Området er blevet lidt sløset med at holde rent på stranden mere plastik og affald :(
9 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Jollibee, japan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
明るくフレンドリーなスタッフと海沿いでの食事が気持ち良いホテル
以前に食事だけ利用していた際にスタッフの感じが良かったので今回宿泊いたしました。 明るくフレンドリーなスタッフは相変わらずで楽しい時間を過ごせました。 食事もサバンビーチでは一番美味しくまた価格も相応だと思います。 部屋は、部屋の場所により快適さは差がかなりあると思いますので、予約する際は注意が必要だと思います。中にはエアコンがない部屋や、日が差さない部屋もあります。 決して新しいホテルではありませんが、よく手入れをし、快適さを保っていると思います。 残念な点は海沿いのテーブルで食事をしている際に、物売りが何人も何回もきてかなりしつこいところです。軽く声かける程度ならまだしも、食事中、話し中を遮ってしつこくされる事が多いです。断っても少しきつい態度でしっかり断っても彼らには伝わりません。敷地内にも勝手に入ってくるのはセキュリティ上も問題があると思います。ホテル側で宿泊者を守り、物売りを寄せない事、注意する事が必要なのではないでしょうか? あともう1点、ホテルのプールは8時〜20時までとの事で20時過ぎに入ろうとしたら断られました。それはもちろんの事です。しかし深夜にホテルのスタッフ?らしき男性が飲酒状態でプールに入り、尚且つプール内でタバコを吸っていました。とても残念が気持ちになりました。 最後にホテルとは直接関係ありませんが、目の前の海の下水臭さがなくなればもっと良いと思います。このサバンビーチでは飲食店や宿泊施設などが協力してそういった取り組みが必要ではないでしょうか? またサバンビーチに行った際は宿泊したいと思います。
3 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

j, jap

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エアコンないのかーい
まさかのエアコンなくてカビ臭くて… 布団も濡れっぽくて最悪でした… ホテルの店員さんとかみんな明るくていい感じなのに部屋が辛かったわ… 部屋だけなんとかしてくれたら良いホテルですww
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Joerg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes gemütliches Hotel
Es gibt von meiner Seite nichts zu beanstanden, komme gerne wieder. Mein erstes Zimmer war ganz oben, da ich jedoch einen leichten Schlaf habe und bei Stromausfall der Generator auf dem Dach anspringt, bekam ich ohne Probleme ein anderes Zimmer. Personal sehr freundlich und hilfsbereit.