Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem
Kamervoorzieningen
Meer
Energiebesparende schakelaars in kamers
Ledverlichting
Recyclen
Beleid
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport Hotel
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport Qingdao
Veelgestelde vragen
Waar ligt Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport?
Dit hotel in Qingdao ligt binnen 32 km afstand van Hongdao International Convention and Exhibition Center, Fantwild Dreamland Qingdao en Qingdao Landbouwuniversiteit. Ook Mohe-park en Jimo Ancient City liggen binnen 52 km afstand.
Beoordelingen over Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 12 beoordelingen
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 12 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
9,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Daniel
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
They do not answer phone for shuttle service. Great breakfast but all western food is out cold. Nothing is warm and no microwave to heat it up. Nice hotel but missing the mark for a good international hotel
Daniel
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ZISONG
28 apr 2025
ZISONG
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cristian
25 mrt 2025
Cristian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hua
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Very modern and comfy hotel, everything is great. Specially the driver Mr Guo who sent my wife to the airport, very helpful
Hua
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
JINMAN
Zakenreiziger
3 okt 2024
JINMAN
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sergio
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
Sergio
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
KYUSAM
1 jun 2024
KYUSAM
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Skarphedinn
Zakenreiziger
25 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Complete lack of service
The hotel is new, building and rooms are of high standard. But the service is nonexistent, I came in around 17:00 and had been on the road since morning. There was no restaurant or bar open at the hotel and no willingness to help me finding out if there was a restaurant somewhere close by. The staff in lobby was friendly so it wasn´t their fault, management seems clueless on how to serve customers. I am a bit sad about this as the hotel fits fine as first and last night on my regular trips if they have some level of service. They can get this right but they need to do so :)