Kies datums om prijzen te bekijken

Kameropties

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Osimar?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren (maximaal 1 per kamer) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 28 mrt. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 5 apr. 2023 min. € 187,0, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Osimar te parkeren?

Bij Hotel Osimar kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Osimar?

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Osimar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Osimar een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 55 per voertuig.

Waar ligt Hotel Osimar?

Dit hotel ligt in Nomentano, op 0,7 km van Via Nomentana en binnen 5 km afstand van Villa Borghese en Spaanse Trappen. Ook Trevifontein en Via Veneto liggen binnen 5 km afstand. Station Bologna ligt op 12 minuten lopen en naar Station St. Agnese - Annibaliano is het 13 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij Hotel Osimar gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Hotel Osimar kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Hotel Osimar op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 134 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 20%
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 134 beoordelingen" "
" "8 - Goed 44%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 134 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 27%
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 134 beoordelingen" "
" "4 - Matig 7%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 134 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 2%

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,3/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,7/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Joumana

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

sandra anna maria

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

DAVIDE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in buona posizione , vicino alla stazione metro Bologna . Nelle vicinanze ci sono Pizzerie e ristoranti per poter cenare . Ottima colazione . Personale cordiale e disponibile .
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale cordiale e disponibile. Camere e bagno impeccabili
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Babak

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
nice staff, good location, bad condition
Staff of the hotel were nice and helpful and the location was good too, but the room condition was not good. The air conditioning and heating system didn't work,so the room was cold and there was no one in the hotel to fix them. Upon our request to change the room, it was told to us that the same issue is with all the hotel's room and instead, a small heater device was given to us, which worked well. But the main issue of the room was with the dain of the bathroom. It was clogged and because of that even after a small shower, the draining water entered to the room and made there as swamp! This was something that wasn't very recent, as there were moisture print on the carpet, when we entered to the room for the first time and apparently hotel was careless to fix it.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Nice hotel in quiet neighbourhood with very friendly and helpful staff. Easy to get to the Metro about 15 min walk. Would definitely stay there again as very comfortable hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019