Hotel Rimini
Hotel met een restaurant, in de buurt van Forum Romanum
Fotogalerie voor Hotel Rimini





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

The Hoxton Rome
Solario
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 466 beoordelingen
De prijs is € 176
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Marghera 17, Rome, RM, 00185
Over deze accommodatie
Hotel Rimini
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Madison
Hotel Madison
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 349 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 10 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. EUR 12 voor volwassenen en ca. EUR 12 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 25 per dag
- Toeslag voor babybed: EUR 7 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie IT058091A1V7FAYB8P
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Rimini
Hotel Rimini Rome
Rimini Hotel
Rimini Rome
Rimini Hotel Rome
Hotel Rimini Rome
Hotel Rimini Hotel
Hotel Rimini Hotel Rome
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Rimini
7,6
Goed
8,2
Netheid
8,0
Locatie
7,8
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
GLORIA MARIA
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GLORIA MARIA
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Michelle
Reisde met familie en kleine kinderen
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michelle
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
D
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
D
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Suzanne
25 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Suzanne
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
frankie, St Louis
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
frankie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eric
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kendall, Raleigh
14 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kendall
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Karen
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Laura
29 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vilma, Inglewood
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilma
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Vladimir
17 sep 2025
Vladimir
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Silfides
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silfides
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vilma, Inglewood
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilma
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alexander
Reisde met familie
24 aug 2025
Alexander
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
EMILIA
Reisde met familie
23 aug 2025
EMILIA
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Bilal
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilal
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
fadi
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fadi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paolo
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paolo
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Evelyn
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evelyn
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Edmund
25 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Edmund
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
meniar
24 jul 2025
meniar
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Roswell
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Richard
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Luciano
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proximo da Estação Termini
Luciano
2 nachten verbleven in juni 2025

















