Fotogalerie voor Maison Tritone





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior suite, 2 slaapkamers laden

Junior suite, 2 slaapkamers
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Pillowtop
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

The Hoxton Rome
Solario
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 443 beoordelingen
De prijs is € 218
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via del Tritone 102, Rome, RM, 00187
Over deze accommodatie
Maison Tritone
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Scalinata di Spagna
Hotel Scalinata di Spagna
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 250
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 10 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 65 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: EUR 50 als je incheckt tussen 20.30 uur en 05.30 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie IT058091B4TZFFA4G5
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maison Tritone B&B Rome
Maison Tritone B&B
Maison Tritone Rome
Maison Tritone Rome
Maison Tritone Bed & breakfast
Maison Tritone Bed & breakfast Rome
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Maison Tritone
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bart
Reisde met een groep
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bart
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ferry
Reisde met familie
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ferry
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Janie
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zeidan, Wesley Chapel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeidan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zeidan, Wesley Chapel
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeidan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Ho
Reisde met familie en kleine kinderen
7 sep 2025
Positief: Netheid
Ho
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kamyar
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamyar
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
John
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lionel
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lionel
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi
29 aug 2025
Naomi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Raul Adalier
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raul Adalier
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIROYUKI
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Reza
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reza
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
julia
Reisde met een groep
24 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
julia
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas Matthew
18 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucas Matthew
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Katie
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
2 nachten verbleven in augustus 2025