Hotel BonBon

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij een treinstation/metro in Rotterdam

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov

Kameropties

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een haardroger
Privébadkamer
  • 1 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een haardroger
Privébadkamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
79B Witte de Withstraat, Rotterdam, ZH, 3012 BN

In de buurt

  • Witte de Withstraat - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Museum Boijmans Van Beuningen - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Maritiem Museum - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Erasmus MC - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Erasmusbrug - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Maashaven - 4 min. rijden
  • Station Rotterdam Centraal - 15 min. lopen
  • Rotterdam (RTM-Rotterdam The Hague) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪BrewDog Witte de Withstraat - ‬1 min. lopen
  • ‪De Zondebok & 't Zwarte Schaap - ‬1 min. lopen
  • ‪Hamburg - ‬1 min. lopen
  • ‪Bierboutique - ‬2 min. lopen
  • ‪De Witte Aap - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel BonBon

Hotel in de buurt van Erasmusbrug
Met een ligging in de buurt van Ahoy Rotterdam hoef je je bij Hotel BonBon geen seconde te vervelen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel BonBon zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel BonBon?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel BonBon?

Vandaag, 18 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel BonBon van één nacht voor twee volwassenen op 20 nov. 2025 min. € 102,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel BonBon te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel BonBon?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel BonBon uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel BonBon?

Dit hotel ligt in Centrum, binnen 15 minuten lopen van Witte de Withstraat en Erasmusbrug. Ook Museum Boijmans Van Beuningen en Santa Claus-beeld liggen binnen 5 minuten lopen. Station Rotterdam Centraal ligt op 15 minuten lopen en naar Station Rotterdam Blaak is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel BonBon

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

6,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Deborah

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Charged twice, no human around to fix the problem
1 nacht verbleven in november 2025