Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tuktuk House





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, gedeelde badkamer laden

Kamer, gedeelde badkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Een haardroger
Een magnetron
Kookgerei, borden en bestek
Alle foto's voor Kamer, 1 slaapkamer laden

Kamer, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Een haardroger
Een magnetron
Kookgerei, borden en bestek
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-20-38, Matoba, Kawagoe, Saitama, 350-1101
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kawagoe Tobu Hotel
Kawagoe Tobu Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Registratienummer van de accommodatie M110001820
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tuktuk House Kawagoe
Tuktuk House Guesthouse
Tuktuk House Guesthouse Kawagoe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tuktuk House
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 okt 2024
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Bradley
14 sep 2024
Bradley
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Bradley
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Bradley
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
EMI
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EMI
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Daisuke
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Toshihisa
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Toshihisa
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Rentaro
Reisde met een groep
8 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rentaro
10/10 – Uitstekend
Norihiro
Zakenreiziger
4 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norihiro
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
寿�
16 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寿�
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Zakenreiziger
19 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiro
7 nachten verbleven in januari 2022
4/10 – Matig
HIROO
18 jan 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
HIROO
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
maho
Reisde met partner
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
maho
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 nov 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021