HOTEL R9 The Yard Sakuragawa
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Sakuragawa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Sakuragawa





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11:00) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11:00)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11:00) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11:00)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Fujimidai 2-95-1, Sakuragawa, IBARAKI, 309-1212
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Magnetron
8.8 van 10, Uitstekend, 229 beoordelingen
De prijs is € 54
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Sakuragawa
HOTEL R9 The Yard Sakuragawa Hotel
HOTEL R9 The Yard Sakuragawa Sakuragawa
HOTEL R9 The Yard Sakuragawa Hotel Sakuragawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Sakuragawa
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
修一
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
修一
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Steve
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Toshikazu, Otaku
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshikazu
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
takashi
28 apr 2025
takashi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tetsuya
24 apr 2025
Tetsuya
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
takashi
12 mrt 2025
Positief: Netheid
takashi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Noritaka
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Noritaka
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Akina
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akina
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
はちごろう
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
はちごろう
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Seiji
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Seiji
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MASAKI
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
MAKOTO
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Atsuko
Reisde met familie
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atsuko
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
MIZUHATA
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIZUHATA
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
?
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kaito
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaito
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
F
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
F
1 nacht verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Sky Hotel Apartments Stockholm
- Hotels met casino in Fuengirola
- Hôtel Orphée - Orso hotel
- Onyado Nono Nara Natural Hot Spring
- Aparthotels Costa Brava
- Hondvriendelijke hotels in Hoek van Holland
- Restinn Oosterleek
- Hotel Westermann
- Hotels in Almelo
- Hotels in Kayseri
- Hotels in Diever
- Domaine Du Blanc Pignon
- Hipotels Gran Playa de Palma
- Hotels met waterpark in Alicante
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Particuliere vakantiehuizen Hemrik
Vluchten