Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Tsukuba





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-7-4, Katoridai, Tsukuba, Ibaraki, 305-0868
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Tsukuba
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Grand Shinonome
Hotel Grand Shinonome
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 398 beoordelingen
De prijs is € 60
12 okt - 13 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Tsukuba Tsukuba
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Hotel
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Tsukuba
HOTEL R9 The Yard Tsukuba Hotel Tsukuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Tsukuba
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,8
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
16 sep 2025
Hiroyuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kazue
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazue
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuke-Kyoko
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke-Kyoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
CHIKASHI
23 aug 2025
CHIKASHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Zakenreiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hikaru
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hikaru
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
fujiwara
4 jul 2025
fujiwara
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MUKOYAMA
Zakenreiziger
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUKOYAMA
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
takayuki
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takayuki
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chisato
25 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chisato
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TAIKI
19 mei 2025
TAIKI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Koichi
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よかった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
Reisde met partner
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN, kawasakisinakaharaku
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
JUN
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASASHI
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
1 nacht verbleven in mei 2025