The Marker Union Square San Francisco

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Moscone Convention Center

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Marker Union Square San Francisco

Zitruimte lobby
Zitruimte lobby
Ingang binnen
Vergaderfaciliteit
Architectuur
VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
De huidige prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Suite, 1 slaapkamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een slaapbank - tweepersoons
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Suite, toegankelijk voor slechthorenden, bad (Mobility, Urban)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, toegankelijk voor rolstoelgebruikers (Roll-in Shower, Mobility)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 queensize bed

9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden

8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Suite (Urban)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een slaapbank - tweepersoons
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite, 1 slaapkamer, op de hoek (with Soaking Tub)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een slaapbank - tweepersoons
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
501 Geary St, San Francisco, CA, 94102

In de buurt

  • Moscone Convention Center - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Oracle Park - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Lombard Street - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Pier 39 - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Chase Center - 5 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Station San Francisco - 3 min. rijden
  • Tramhalte Powell St & Geary Blvd - 4 min. lopen
  • San Francisco International Airport (SFO) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Herb N'Kitchen - ‬1 min. lopen
  • ‪Cocobang - ‬1 min. lopen
  • ‪620 Jones - ‬3 min. lopen
  • ‪The Mortimer - ‬1 min. lopen
  • ‪Redwood Room - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Marker Union Square San Francisco

Hotel met een boetiekstijl in de buurt van Moscone Convention Center
The Marker Union Square San Francisco bevindt zich in de buurt van Lombard Street en Oracle Park en biedt extraatjes zoals stomerij-/wasservices, een open haard in de lobby en een bar. Het plaatselijke restaurant met Italiaanse gerechten, Tratto, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een happy hour. Voorzieningen zoals een 24-uurs fitnesscentrum en een businesscentrum zijn er voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), plaatsen voor valetparkeren (toeslag) en een balzaal
  • Huwelijksservices, vergaderruimtes en een rookvrije accommodatie
  • Koffie/thee in de lobby, een computerstation en meertalig personeel
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de eetmogelijkheden, het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 208 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals airconditioning en kluisjes. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de schone kamers van de accommodatie.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met designer toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 37 inch met premium tv-zenders
  • Mini-koelkasten, gratis baby-/kinderbedjes en schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Beveiligd overdekt valetparkeren ter plaatse (USD 75 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 25 tot 40 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Tratto

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 1.115 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 8 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (107 centimeter brede deur)
  • Luisterhulpmiddelen
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (84 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen (89 centimeter hoog)
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 37 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Gratis langeafstandsgesprekken
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Volwassenen vanaf 18 jaar dienen alle aansprakelijkheid voor de boeking te accepteren
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 40.85 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal (maximaal 23 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 17 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. USD 25.00–40.0 per persoon
  • Valetparkeerkosten: USD 75.00 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Toeslag voor huisdieren: USD 40.85 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Monaco
Hotel Monaco San Francisco
Hotel San Francisco Monaco
Monaco Hotel
Monaco Hotel San Francisco
Monaco San Francisco
Monaco San Francisco Hotel
San Francisco Hotel Monaco
San Francisco Monaco
San Francisco Monaco Hotel
Marker San Francisco Hotel
Marker San Francisco
The Marker San Francisco
Marker Hotel
The Marker San Francisco a Joie de Vivre Hotel
The Marker San Francisco
The Marker Union Square San Francisco Hotel
The Marker Union Square San Francisco San Francisco

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Marker Union Square San Francisco?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 23 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 40.85 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij The Marker Union Square San Francisco?

Vandaag, 2 okt. 2025, kost een verblijf bij The Marker Union Square San Francisco van één nacht voor twee volwassenen op 1 nov. 2025 min. € 142,17, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Marker Union Square San Francisco te parkeren?

Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van USD 75.00 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Marker Union Square San Francisco?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Marker Union Square San Francisco uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Marker Union Square San Francisco?

Dit in boetiekstijl ingerichte hotel ligt in Union Square, binnen 3 km afstand van Moscone Convention Center, Lombard Street en Oracle Park. Ook Pier 39 en San Francisco Bay liggen binnen 5 km afstand. Tramhalte Powell St & Geary Blvd en Tramhalte Powell St & O'Farrell St liggen op 5 minuten lopen.