expedia

Fotogalerie

Hoofdafbeelding
Een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi
Een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi
Een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi
Een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi

Gastenbeoordelingen

4,0/5 Zeer goed
996 beoordelingen
Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,3/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

Gratis wifi
Restaurant
Parkeerplaatsen beschikbaar
Bar
Wasservice
Schoonmaakservice

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
Contactloos inchecken
24 uur leegstand tussen gastverblijven

Kaart

Verken het gebied

Populaire locatieSan Francisco Museum of Modern Art5 min. lopen
Populaire locatieMoscone Convention Center6 min. lopen
Populaire locatieOrpheum Theater15 min. lopen
LuchthavenSan Francisco, CA (SFO-Internationale luchthaven San Francisco)18 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

  • Deluxe kamer

    4.2/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 10 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 tweepersoonsbed
    Meer infoDeluxe kamer
  • Shared Bathroom in Hallway, One Queen Bed

    3.6/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 10 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoShared Bathroom in Hallway, One Queen Bed
  • Shared Bathroom in Hallway, Single Room

    4.4/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 9 m²
    • Max. aantal: 1
    • 1 eenpersoonsbed
    Meer infoShared Bathroom in Hallway, Single Room
  • Deluxe kamer, 1 queensize bed

    4.1/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 18 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed
    Meer infoDeluxe kamer, 1 queensize bed
  • Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

    4.5/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 18 m²
    • Max. aantal: 2
    • 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoDeluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
  • Room Selected at Check In

    5/5 kamerscore

    Kamervoorzieningen

    • 10 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoRoom Selected at Check In

Over deze omgeving

San Francisco

The Mosser is in het stadscentrum gelegen in Centrum van San Francisco, een fijn wandelgebied in San Francisco met winkelstraten. Een paar bekende bezienswaardigheden zijn Lombard Street en Pier 39 en het natuurschoon van deze omgeving kun je bij Golden Gate Park bewonderen. Zin om van een evenement of wedstrijd te genieten? Kijk dan eens wat er bij Oracle Park of Cow Palace op het programma staat. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals golfen.

Bekijk onze reisgids voor San Francisco
Map
Populaire locatie

In de buurt

  • San Francisco Museum of Modern Art - 5 min. lopen
  • Moscone Convention Center - 6 min. lopen
  • Orpheum Theater - 15 min. lopen
  • Oracle Park - 5 min. rijden
  • San Francisco City Hall - 7 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Market St & Stockton St - 2 min. lopen
  • Station San Francisco - 16 min. lopen
  • San Francisco, CA (SFO-Internationale luchthaven San Francisco) - 18 min. rijden

Over deze accommodatie

The Mosser

Hotel in Centrum van San Francisco, op loopafstand van Moscone Convention Center
Dit rookvrije hotel beschikt naast een restaurant over een bar/lounge en een valetparkeerservice. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, een conciërgeservice en een stomerij/wasserijservice zijn enkele van de overige voorzieningen. De 84 kamers beschikken elk over gratis wifi, een plafondventilator en een televisie met kabelzenders. Een haardroger, een telefoon en een strijkplank/strijkijzer zijn enkele van de overige voorzieningen.
The Mosser heeft 84 kamers met badjassen en een haardroger. Elke televisie heeft premium kabelzenders.

Profiteer van gratis wifi. Ook heeft elke kamer een strijkplank/strijkijzer en gratis toiletartikelen. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen

Social distancing

Contactloos inchecken en uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 48 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Valetparkeren: USD 67 per nacht
  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • 1 restaurant
  • 1 bar/lounge
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Stomerij/wasservice
  • Gratis babybed
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Lift
  • Kluis bij de receptie

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel

Gesproken talen

  • Engels
  • Spaans

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Rolstoeltoegankelijke badkamer
  • Luisterhulpmiddelen beschikbaar
  • Borden voorzien van brailletekst
  • Rolstoeltoegankelijke kamer
  • Rolstoeltoegankelijke douche
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijk openbaar toilet
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Overig

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Plafondventilator
  • Gratis babybedden

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Premium tv-zenders
  • Televisie

Overig

  • Strijkplank/strijkijzer
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken tussen 15.00 uur en 01.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten
Volwassenen vanaf 18 jaar dienen alle aansprakelijkheid voor de boeking te accepteren
Er is een luchthavenshuttle beschikbaar (24 uur per dag).
Mogelijk geldt er een toeslag. Neem voor meer informatie vooraf contact op met de accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn gratis babybedjes.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Borgsom: USD 75.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven hieronder vermeld. Toch kunnen deze kosten variëren, bijvoorbeeld op basis van de verblijfsperiode of het geboekte kamertype.

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 17 per persoon (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: USD 67 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid, bedrag kan verschillen)
  • Toeslag voor koelkast: USD 25 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en raambeveiliging.
Deze accommodatie bevestigt dat er momenteel maatregelen worden genomen voor een extra grondige schoonmaak en de veiligheid van de gasten
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel, veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel en beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen, het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen, in de belangrijkste contactruimen zijn schermen tussen personeel en gasten geplaatst, er wordt regelmatig gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben en gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Contacloos inchecken en contactloos uitchecken zijn mogelijk
Elke kamer blijft minimaal 48 uur onbezet tussen boekingen in
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn reservering bij The Mosser gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij The Mosser kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van The Mosser op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
Zijn huisdieren welkom bij dit hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij deze accommodatie te parkeren?
Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van USD 67 per nacht.
Hoe laat kan ik inchecken bij The Mosser?
Je kunt inchecken tussen 15.00 uur en 01.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.
Tot hoe laat kan ik bij dit hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).
Biedt The Mosser een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 17 per persoon.
Waar ligt deze accommodatie?
Dit hotel ligt in Centrum van San Francisco, binnen 3 km afstand van Moscone Convention Center, Lombard Street en Pier 39. Ook Alcatraz Island en Palace of Fine Arts liggen binnen 10 km afstand. Tramhalte Market St & Stockton St en Tramhalte Market St & 4th St liggen op 2 minuten lopen.

Gastenbeoordelingen

Algemene score en beoordelingen voor The Mosser

4,0
5 - Uitstekend
321
4 - Goed
449
3 - Redelijk
145
2 - Middelmatig
56
1 - Slecht
25
4,3
Netheid
4,3
Service en personeel
3,7
Voorzieningen
3,9
Staat van de accommodatie

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel in excellent location - good value

Stayed for a conference. The rooms are basic, and there is no breakfast (apart from free muffins and coffee in the morning) but the hotel is well-located near a Trader Joe's, a Target and plenty of places to eat out (ranging from Denny's to upscale) so that did not bother me. The rooms are clean and tidy and well-maintained. I read other reviews mention street noise, which I did not notice at all but I was on the 6th floor and there in January. Close to Union Square and conveniently located for other locations as well (mission district, pier 39, golden gate, etc). Great hotel at this price point, would definitely stay again

5 nachten verbleven in januari 2019

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf

De kamer was klein, maar praktisch ingericht. We zijn weinig op de hotelkamer geweest, dus de grootte stoorde ons niet. Hotel lag dicht bij BART-station en verschillende bushaltes, waardoor vliegveld en de verschillende pieren goed bereikbaar waren. Personeel was behulpzaam.

3 nachten verbleven in september 2018

4/5 Goed

  • Negatief: Comfort kamer
Small room hotel but jusy ok for a few days

The hotelrooms are very small. But its just ok for a day or 2/3.

3 nachten verbleven in augustus 2017

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

3 nachten verbleven in augustus 2017

3/5

    Leuk hotel, centraal gelegen

    Personeel behulpzaam, maar niet overdreven vriendelijk. Gezamenlijke badkamers en toiletten zijn netjes en schoon. De douche was iets minder, er kwam een flauw straaltje water uit de douchekop. Onze kamer was klein, maar het bed was goed en we hadden een wasbak (zeer fijn bij gebrek aan eigen badkamer) Winkels, openbaar vervoer en restaurants op loopafstand. In de ochtend was er gratis koffie en een muffin.

    3 nachten verbleven in mei 2017