Lobby

Beoordelingen van Best Hostel San José

3 out of 5
Best Hostel San José
Avenida 9 - Calle central, San Jose

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 427 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 427 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 139 van 427 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 427 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 427 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Brend, Almere

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room above the bar was noisy by bar music. When music stopped it was a quiet room. Unfortunately no view. Hotel is nearby city center.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Manager op 9 nov 2018
dear Brend el, thanks for being intresting in our hotel and for your comment. we are sorry for the noise, if you reported to the reception we could change you the room. We highly appreciate your feedback. Pura vida

6/10 – Redelijk

Renee, Malaga, Spanje

Positief: Personeel en service
Hotel OK, maar slechte locatie
Het hotel op zich is prima, wat basic maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Vriendelijk personeel! Voordeel is dat er een restaurant / bar in het hotel is, zodat je niet de straat op hoeft als je wat laat aankomt. De kamers zijn aardig, erg basic maar met een goed bed. Het ontbijt is heel goed en uitgebreid! En ook de lunch was heerlijk en niet duur. Het nadeel van dit hotel is de locatie: wat je noemt een achterbuurt, met zwervers op de stoep die 's morgens om 6 uuur door de politie worden weggestuurd bijvoorbeeld - en het is ontzettend gehorig (veel lawaai buiten, toeterende bussen en taxi's enz.)

6/10 – Redelijk

W, Roosendaal

Positief: Personeel en service
Basic hotel op wandelafstand van het centrum.
Cocoon hotel ligt op wandelafstand van de bezienswaardigheden, bushaltes en uitgangsleven in het centrum van San José. De buitenkant en de lobby zijn keurig en net gerestyled, maar die lijn is niet doorgetrokken op de kamers. De kamers zijn basic maar alles aanwezig. De netheid was goed, maar zou beter kunnen. We hebben er twee nachten verbleven met telkens een kamer langs de straatkant. Wij hadden oordoppen opdat het straatlawaai niet hinderlijk was. Voor de prijs en voorzieningen in het hotel is dit een goede deal in het stadscentrum.
Reactie van Gerencia op 15 okt 2015
Dear guest: Thank you for your comments about our hotel. We are glad to hear that you had a good experience at Cocoon, and yes, we are very centric and near to many points of interest in San Jose. Our prices are very good and our rooms are spacious. Best Regards!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Laura

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Bree

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Not terrible not great
Good deal for price, we only needed a place to sleep and shower after 1am airport arrival. Late check in was easy. Bugs ran across floor. Beds were clean and soft. Bathroom has no toiletries or towels, and needs a deep clean. Word of advice do research before leaving airport our taxi driver ripped us off.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Jerry

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Esteban

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nos sentimos engañados
Dos parejas de amigos reservamos DOS HABITACIONES y nos llevamos la sorpresa de que solo nos dieron una habitación con cuatro camas alegando que en la reserva ponía que las habitaciones eran de uso compartido. Pero nosotros desde el principio, en Tripadvisor indicamos DOS HABITACIONES y no podemos saber las políticas que aplican en los hoteles. En este viaje cada pareja nos hemos alojado en habitaciones con dos o tres camas (en lugar de solo una cama, las que dispone el hotel) pero hemos pagado por una habitación y la hemos usado solo nosotros. Tal vez el problema esté en la propia web de Hotels que es confusa, porque después del problema observamos que en Booking si que dice que el precio es por cama y no por habitación, como debería de ser para no engañar al usuario. Por lo demás la limpieza dejaba bastante que desear. En las aspas del ventilador se podían cultivar patatas de la suciedad que había... lastima que se nos olvidó hacer una foto.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Luis Ramirez op 13 mrt 2020
Buenos dias Sr Esteban y compañeros de viaje esta es la misma respuesta que le he dado a usted y sus compañeros en los disitintos foros que han publicado su opinion y disconformidad con el hotel. Les recuerdo que el hotel les reservo lo que ustedes solicitaron pero por lo visto su punto de vista no cambia , hago una reseña de lo acontecido ;como se lo explicaron mis compañeros de recepcion al momento de su llegada y mi persona en horas de la noche, lo que usted reservo fue lo que se le asigno, en ningún momento hay "un engaño " como usted lo menciona. le copio la reserva de ustedes Esteban Recolons Hotels.com 29 de feb. de 2020 - 2 de mar. de 2020 (2 noches) Tipo de habitación Dormitorio compartido básico, 1 habitación, Número de reserva 1649788670 Non Refundable Número de huéspedes 2 adultos Emilio Morales Hotels.com 29 de feb. de 2020 - 2 de mar. de 2020 (2 noches) Tipo de habitación Dormitorio compartido básico, 1 habitación, Número de reserva 1649788671 Non Refundable Número de huéspedes 2 adultos Según su reserva eran dos personas en cada habitación compartida por lo que nos daba la opción de ingresar dos personas para llenar la capacidad del dormitorio compartido que es de 4 personas pero al ver que eran amigos los ingresamos todos juntos para que así no estuvieran con otras personas desconocidas. Lo que quería eran dos habitaciones para dos en cada una y que no ingresara nadie mas, en ese caso tuvieron que haber reservado las habitaciones privadas que tienen otro costo y esa opción se les dio pagando la diferencia y ustedes no estuvieron de acuerdo. Repito no hay engaño en su reserva ustedes tuvieron lo que reservaron Saludos cordiales Luis ramirez

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice basic low cost hotel. Great people, great bar
It is a nice, basic, low cost hotel. If you are looking for 'stars' you won't find it here. But for the price it is great and I'll be back. The bartender is pleasant and makes great Fresco Naturals … (Think fruit smoothies) and he'll ask your preference for sweetness and make it to your preferences.
Level 1 (2nd floor for Americans and Canadians) area to relax, the hostel floor.
One of the places to relax
Looking at the stairs to the rooms
Nice decorations, the manager's personal mask collection
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van luis ramirez op 13 mrt 2020
Buenas noches, Muchas gracias por sus buenos comentarios en este foro, fue un pplacer atenderlos y nos alegra saber que disfruto su estancia con nosotros. Los Esperamos en su proxima visita Muchas gracias Pura Vida

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfaitement bien situé et très calme. Ambiance générale très sympa. Par contre, importe décoration nulle, mais peu importe, n'est ce pas.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van luis op 1 mrt 2020
Muchas gracias por su comentario y calificacion. Nos alegra saber que disfruto su estancia con nosotros. No entiendo a que se refiere en que no hay decoracion???? saludos cordiales luis ramirez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, basic and cheap and very close to Caribe bus station
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van luis op 19 feb 2020
Muchas gracias por su comentario y calificacion, estamos muy cerca de las diferentes estaciones de autobus

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van luis op 19 feb 2020
muchas gracias por su calificacion

10/10 – Uitstekend

mauricio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van luis op 6 feb 2020
Muchas gracias por su puntuacion y lo esperamos en su proxima visita. saludos cordiales Luis ramirez

8/10 – Goed

Gilbert

Positief: Netheid, personeel en service
Repito experiencia
Misma habitación de la reservación del 24 de dic. No habían reparado el asiento del inodoro ni colocado las perchas y jabonera en el baño. Minutos de mi reporte sólo solucionaron el problema del inodoro. De la alimentación no me puedo quejar. Atención cordial del personal.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van luis op 7 jan 2020
Muchas gracias por su comentario. y trabajamos en ir haciendo las mejoras necesarias en el hotel . Saludos cordiales Luis Ramirez

6/10 – Redelijk

Cinthia Castro Mena

Para ser tan barato, no se puede pedir mucho..no me gustó que las hanitaciones no tienen jabón de baño, ni jabón de manos, ni paños..Si uno ocupa se lo cobran por aparte...
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van luis ramirez op 14 jan 2020
buenas tardes Las habitaciones tipo hostel o habitaciones compartidas, son economicas como ud dice por ciertos elementos uno de ellos es que no se brindan amenidades de baño com por ejemplo jabon ,toallas shampoo etc . En las habitaciones privadas o standard este servicio si esta incluido en el precio

8/10 – Goed

Gilbert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel estilo caribeño en San Jose
El baño no contaba con jabonera y percheras. El asiento del inodoro se encontraba flojo. El desayuno típico delicioso, no tanto el almuerzo. La atención del personal muy cordial, no si no fuese por ello la calificación sería menor.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van luis ramirez op 26 dec 2019
Buenos dias, muchas gracias por sus comentario, nos hubiera avisado lo referente al baño y de inmediato se solucionaba. gracias tambien por su opinion del restaurante y del personal.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van asistente gerencia op 25 nov 2019
gracias por su calificacion

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The service was wonderful. The room was nice. I will dedinitely stay again.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Luis op 2 okt 2019
Buenas tardes Muchas gracias por sus comentarios y nuestra mision es dar un servicio de calidad a nuestros clientes y que se sientan comodos y satisfechos Saludos y Pura Vida

6/10 – Redelijk

Ariel

Buena relación precio calidad
Esta bien por el precio Algo ruidoso
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van luis op 27 jul 2019
muchas gracias por su comentario, sobre el ruido nos hubiera dicho en el momento y lo colocamos en una de las habitaciones interiores que no dan a la calle

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van luis op 27 jul 2019
gracias por su puntuacion

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van siwar op 7 jun 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van siwar op 21 mei 2019
dear guest, greetings fom hotel cocoon, thanks for the rate. we appreaciate it.pua vida

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van siwar op 17 mei 2019
Dear Guest, We are sorry for the inconveniences you encountered during your stay at our hotel.

4/10 – Matig

Nelson

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muy mal
El hotel se encuentra en una zona muy peligrosa, hace falta limpieza en el hotel y tiene muchos detalles por mejorar, en las fotos se ve razonable y a la hora de llegar nada que ver, no estaba funcionando el servicio de cable por tv, el baño sin cortina, las puertas rechinan mucho, pisos y paredes manchadas.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van siwar op 17 mei 2019
Hello! Thank you for staying at cocoon! . Thank you for providing feedback about your recent visit at our hotel. we apologize in regards to the inconvenience you experienced with the room and the tv .We would certainly be grateful for another opportunity to serve you. Pura Vida

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deception
Deffinetly not worth 45$. The Fotos od the hotel do not nearly reflect the reality. Hotel is old not taken care of. Rooms are like a dungeon with and ugly white bulb. The towels were dirty especially the foot towel. Bed was nice and clean but did not compensate for the rest. Are is very bad!
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van siwar op 11 mei 2019
Dear guest, Greetings from best hostel san jose, we apologize for any inconvenience that you may have experienced.The comments made in regards to the room will be used as essential feedback to be able to improve our amenities and provide a better service for all our guests. Again, we appreciate your comments. Pura Vida

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service
Enjoyed my stay
Mattress was really hard. Room was clean and friendly service and staff.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van siwar op 24 apr 2019
Dear David el, Thanks for your kind words, and the time you took to write about your experience in our hotel. it's great to hear that you enjoyed our service and we are sorry for the mattress if we knew about it we would change the room for you. We would be more than pleased to accommodate you again in our hotel! Pura Vida

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The only complain is that the hotel doesn't have a parking lot..
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Manager op 11 apr 2019
Dear Guest Thank you for your kind review. It was a pleasure to be at your service and we are sorry for the parking .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
À proximité du centre de San José. Stationnement sur place. Service de restauration disponible également pour le soir sur commande. Rue très passante, un peu bruyant comme tous les hôtels situés dans un centre ville.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Manager op 31 mrt 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing about your visit and for providing such honest feedback- aswell as for rating us four stars on this Expedia forum! we look forword to host you again! Pura Vida

4/10 – Matig

Sheyla, PR

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Hotel muy poco cuidado. Servicio pesimo. Desayunos pesimos. No lo recomiendo
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 26 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
La atencion de la recepion y cocina me gusto, no me gusto la limpieza de los cuartos
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 25 mrt 2019
Dear Guest Thank you for your kind review. It was a pleasure to be at your service.

2/10 – Ontzettend slecht

clare

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
We arrived at the hotel to be told no TVs worked and neither did the lift. No problem really. However, despite the room having a safe, no safe key was available as there wasnt one! The door could be opened very easily without a key. There was no hot water. The food in the hotel was expensive and you did not get much for your money. The location was okay for the bus station but that is about it. The streets surrounding the hotel smelled of urine and actually took your breath away.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 23 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

4/10 – Matig

Yamilet

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A bad experience too many broken stuff in the room
13 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 22 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 1 apr 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a low priced hotel. the room was minimally clean..There was plenty of hot water, and that is about all I can say that is good. The rooms are ugly with little light. Some of the rooms have a weird, moldy smell (I had to ask for a different room). Neither the bed light or the TV worked. Contrary to the advertisement it does not have a restaurant.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Manager op 17 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.we are still working on the tv issue,( it is a problem in av9 area ). but we do have a restaurant, we serve breakfast, and as you know it is inclded, and our restaurant is open every night from 6 to 9pm for dinner. we hope to see again. pura vida

2/10 – Ontzettend slecht

Zaida

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No leí las opiniones antes de reservar :( pero no volvería a este lugar No tienen estacionamiento, debes dejar las llaves en recepción para que muevan tu auto en caso de ser necesario Su elevador no funciona y alguien te ayuda a cargar las maletas El cuarto no tiene luz adecuada, es poca/baja para el tamaño El colchón esta súper incómodo No había agua para bañarse y las llaves estaban deterioradas Toda la noche se escucha el ruido de afuera Y el desayuno fue muy bueno :) rico el sazón de los huevos
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Siwar Manager op 17 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all I can not describe how disappointed I was. 1. Unhygienic, dirty wall, floors, sheets was dusty , shower tile was moldy 2. The room smell like urine, bleach and wet mop together. 3.first day no hot water 4.you can hear all your neighbors and construction. Could not sleep 5. No elevator. Walk up steps with all my baggage. No one offered help. The only good think was it was located close to restaurant and shops
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 11 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

6/10 – Redelijk

Anonimo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Desayuno muy limitado. y demasiado ruido en la habitación. Tal vez deben cambiar las ventanas y poner de doble vidrio. Difícil dormir así.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van siwar manager op 6 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van siwar op 1 apr 2019
Dear Guest, thank you for staying at our hotel and for rating us at 4 out of 5 on expedia .

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room lighting was dim and dingy. The room was simple and poorly decorated. There was no ac in the room just a ceiling fan. The beds were thin and springy and the pillows were lumpy. Stay away!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van siwar manager op 6 mrt 2019
Dear Guest, Sorry for the inconveniences you received during your stay out our hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Me gustó la amabilidad del personal pero lo que no me gustó fue que se olvidaron un día de limpiar la habitación
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Manager op 29 mrt 2019
Hello, we would like to apologize that we could not reach your expectations We will discuss your negative experience with our team to fix the issues you mentioned. Thank you for providing feedback about your visit and leaving us some kind words.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van siwar op 1 apr 2019
Dear Guest , thank you for staying at Cocoon Hotel and for giving us 3 out of 5, We hope to accomodate you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
El personal del hotel no supo asesorarnos con respecto a destinos turísticos y un día se olvidaron de hacernos la limpieza
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Manager op 29 mrt 2019
Hello, we would like to apologize that we could not reach your expectations in every detail. We will discuss your negative experience with our team to fix the issues you mentioned.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van siwar op 29 apr 2019
Dear Guest, Words are not enough to express our appreciation for giving us 5 out of 5 on Expedia .We would be more than pleased to accommodate you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van siwar op 1 apr 2019
Dear guest, We would like to thank you so for much for giving us 5 out of 5. We hope to accomodate you again, wishing you many happy travels. Pura Vida

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van siwar op 29 apr 2019
Dear Guest, We would like to thank you for taking some time out of your day and rating us at five out five on Expedia. If you ever wish to come back to Cocoon, we would be more than grateful to accommodate you. Pura Vida

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is close to pretty much everything, the staff was amazing, speaking different languages and super nice.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Siwar Elbenna op 14 feb 2019
Dear Guest, Thank you for setting aside some of your valuable time to write a review and for rating us 5 out of 5 on this Expedia forum! Always appreciate your comments since it is our motivation to continue to offer our clients the quality and comfort they deserve. Thank you for highlighting the quality of our staff at Cocoon Hotel. Pura Vida

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Noise all night long, construction and wind blowing loose roof material
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Siwar Elbenna op 14 feb 2019
Dear Guest, Thank you for providing feedback about your recent visit at Cocoon Hotel. Your feedback is very beneficial and will help us facilitate all necessary hotel improvements to ensure a positive guest experience. We would certainly be grateful for another opportunity to serve you. Pura Vida

6/10 – Redelijk

Bente

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vi ankom Cocoon hotell oginnsjekkingen gikk fort og greit! Personalet var serviceminded og grei,men hotellet trenger sårt en opppussing! (Vi har besøkt Cocoon i Munchen ,men og det var en helt annen standard,men fargene var de samme. )! Heisen virket ikke. Frokosten ble serverte enkelt og greit. All drikke sto frem og vi fikk velge mellom 3 alternativ! Ok men ikke mer. Brødet var en slags kavring. Det viste seg at hotellet ligger i et belastet strøk. Etterhvert ble vi fortalt dette av 3 forskjellige personer,men vi merket ikke noe! Safe virket ikke. Stor lobby og ok bar.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Siwar Elbenna op 16 feb 2019
Dear Guest, We would like to wholeheartedly thank you for taking time out of your day to leave a review on this expedia forum. Hello, we would like to apologize that we could not reach your expectations in every detail. We will discuss your negative experience with our team to fix the issues you mentioned. We are already working on teh elevator . Thank you for providing feedback about your visit. Pura Vida.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van siwar op 1 apr 2019
Dear Guest, Thank you for setting aside some of your valuable time to write a review and for rating us 5 out of 5 on this Expedia forum! We would be honoured to host you again!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto mucho, muy espacioso limpio y comodo. Gracias
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van siwar elbenna op 25 jan 2019
estemados uesped, gracias por su comentario, Es un placer que esté satisfecho con nuestro hotel. Buen Dia.