Executive Inn By The Space Needle

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Space Needle

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Executive Inn By The Space Needle

Kamer, 2 queensize bedden | Kameruitzicht
Exterieur
Lobby
Executive kamer, 1 kingsize bed (Space Needle View) | Woonruimte | Een 32-inch flatscreentelevisie met kabelzenders en een televisie
Pillowtop-bedden, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Fitnessruimte
  • Airconditioning
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
200 Taylor Ave N, Seattle, WA, 98109

In de buurt

  • Space Needle - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Seattle Center - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Seattle Waterfront - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Bell Street Cruise Terminal bij Pier 66 - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Pike Place Market - 14 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Seattle Center Monorail Station - 5 min. lopen
  • King Street Station - 14 min. rijden
  • Seattle, WA (LKE-Lake Union Seaplane Base) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sport Restaurant & Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪5 Point Cafe The - ‬3 min. lopen
  • ‪The Seattle Grind - ‬4 min. lopen
  • ‪Himalayan Java Coffee - ‬3 min. lopen
  • ‪Meekong Bar - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Executive Inn By The Space Needle

Hotel in de buurt van Space Needle
Executive Inn By The Space Needle ligt dicht in de buurt van Seattle Center en Bell Street Cruise Terminal bij Pier 66 en beschikt over faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een balzaal en conciërgeservices
  • Een geldautomaat/bankservice, gratis kranten en een bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 121 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Pillowtop-bedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Terrassen, koelkasten en magnetrons

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 19 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Balzaal
  • Gebouwd in 1979
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 17 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van USD 25 te betalen.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: USD 19 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Executive By The Space Needle
Executive Inn by the Space Needle Hotel
Executive Inn by the Space Needle Seattle
Executive Inn by the Space Needle Hotel Seattle
Executive Inn By The Space Needle

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Executive Inn By The Space Needle?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Executive Inn By The Space Needle te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 19 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Executive Inn By The Space Needle?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Executive Inn By The Space Needle uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Executive Inn By The Space Needle?

Dit hotel ligt in Downtown Seattle, binnen 5 minuten lopen van Museum of Pop Culture, Space Needle en Seattle Center. Ook Seattle Waterfront en Bell Street Cruise Terminal bij Pier 66 liggen binnen 15 minuten lopen. Seattle Center Monorail Station ligt op 5 minuten lopen en naar Westlake Denny Wy Station is het 8 minuten lopen.