Hotel Grasia Semarang

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor volwassenen, inclusief een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Grasia Semarang

Voorkant van accommodatie
Binnenzwembad
Receptie
Serveert ontbijt, lunch, diner, Indonesische gerechten
Gratis parkeerplaatsen

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. S Parman No. 29, Semarang, 50231

In de buurt

  • Kariadi-ziekenhuis van Semarang - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Lawang Sewu - 2 min. rijden - 2.8 km
  • DP Mall Semarang - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Simpang Lima Park - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Paragon City Mall Semarang - 4 min. rijden - 4.8 km

Lokaal vervoer

  • Semarang Tawang Station - 16 min. rijden
  • Semarang (SRG-Ahmad Yani Intl.) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mom Milk - ‬10 min. lopen
  • ‪Ayam Goreng Pak To - ‬11 min. lopen
  • ‪The Tavern - ‬1 min. lopen
  • ‪Horapa - ‬7 min. lopen
  • ‪Neo Restaurant - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Grasia Semarang

Hotel vlak bij de luchthaven
Bij Hotel Grasia Semarang zijn er de volgende voorzieningen: een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices, een 24-uurs receptie en kranten in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 116 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Baden of douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 21 inch met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 80.000 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Candi

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 21 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 23

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen jonger dan 23 zijn niet toegestaan in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 23 en ouder zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor beddengoed: IDR 100000 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 80000 per persoon
  • Servicetoeslag: IDR 200000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 23.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Huren op lange termijn is mogelijk.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Gasten jonger dan 23 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Grasia Semarang
Hotel Grasia
Grasia Semarang
Hotel Grasia
Hotel Grasia Semarang Hotel
Hotel Grasia Semarang Semarang
Hotel Grasia Semarang Hotel Semarang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Grasia Semarang?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Grasia Semarang te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Grasia Semarang?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Grasia Semarang uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Grasia Semarang?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 2 km afstand van Kariadi-ziekenhuis van Semarang en Akademi Kepolisian. Ook Indonesië Kaya Park en Sam Poo Kong liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Grasia Semarang

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 9 beoordelingen

5,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Anouk, Delft

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Black mold

I chose this hotel because of the 3,5 stars, the WiFi in the room and the fridge in the room. In my room, I could barely receive a signal. The best signal I got was one bar and it was more off than on. Because I needed WiFi for my work, it was really important to me to get a good WiFi signal. The man at the reception told me a maintenance worker would fix it for me, however even after fixing there was no change in signal. In my room there was no fridge. When I asked where the fridge was, they first told me that I had booked a room without a fridge. I made sure I did book a room with a fridge. When I showed I did book the right room, suddenly none of the rooms had fridges in them... However, the most awful thing of the whole experience, was the horrible fungus smell and sight in the bathroom. It was so awful, I didn't even dare to take a shower even though I really looked forward to it. Because the black mold was all over the bathroom, and the smell was that intens, I decided it was too unhealthy for me to stay in that environment. I had never done that before, but I checked out the same night I checked in and booked another hotel. I would definitely NOT recommend this hotel. This is NOT a 3,5 star hotel.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Steddy, Strategis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Ag, Kuala lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Makanan di hotel ini sangat sedap

Tiada khidmat iron ke bilik..baju akan digosok oleh staf dgn bayaran
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kondisi kamar kotor dan bau. Dapat penggantian kamar. Perawatan hotel kurang mendapat perhatian dari management. **. Sarapan masih bagus.***.

8/10 – Goed

Muhammad

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pelayanan receptionis ketika check in kurang ramah Ketika kami pesan makanan di restoran, pelayanannya lama & kurang ramah Perlu peningkatan fasilitas kamar mandi, dg mengganti handuk dan gorden bathtub Kran Air panas juga tidak berfungsi
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Fian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel murah tapi tidak murahan fasilitasny

Situasi hotel yg nyaman, kamar yg bersih dan pelayanan yg maksimal

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

hotel yang nyaman

hotel bagus, tapi sayangnya saya dapat kamar twin padahal saya request kamar double

8/10 – Goed

noon, tangerang selatan

Positief: Personeel en service

overall okay

the ac in my room was broken, didn't cool down but in my sister's room is fine. Don't know why i didn't ask for fixing it. Overall the hotel was okay, especially booking through expedia we can get almost half the price.