Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified
4.0-sterrenaccommodatie
8,0/10 – Zeer goed
Populaire voorzieningen
Zwembad
Gratis wifi
Parkeren inbegrepen
Airconditioning
Restaurant
Fitnessruimte
Jl. Dewi Saraswati lll, Seminyak, Bali, 80361
Ontdek het gebied
Winkelcentrum Sunset Point9 min. lopen
Eat Street14 min. lopen
Seminyak-plein4 min. rijden
Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.)23 min. rijden
Kameropties
Over deze omgeving
Seminyak
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified ligt vlak bij het strand in de wijk Sunset Road in Seminyak. Shopaholics kunnen hun hart ophalen bij Winkelcentrum Sunset Point en Seminyak-plein, terwijl natuurliefhebbers bij Double Six Beach en Legian Beach van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Splash Waterpark Bali en Waterbom Bali zijn ook zeker het bezoeken waard.
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified
Hotel met 4 sterren in Sunset Road
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified bevindt zich in de buurt van Winkelcentrum Sunset Point en Seminyak-plein en biedt extraatjes zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een terras en een tuin. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en autoverhuur ter plaatse.
Overige voordelen zijn o.a.:
Een buitenzwembad
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een lift
Een receptieruimte, een rookvrije accommodatie en hulp bij uitstapjes/tickets
Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de algemene prijs-kwaliteitsverhouding, het zwembad en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 290 kamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
Douches en gratis toiletartikelen
Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
Waterkokers, schoonmaakservice en bureaus
Gesproken talen
Engels en Indonesisch
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Maatregelen voor extra grondige schoonmaak
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
Volgt de standaardrichtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Count on Us (Wyndham).
Volgt de brancherichtlijnen voor de schoonmaak en desinfectie van het volgende: Safe Travels (WTTC - wereldwijd).
Social distancing
Contactloos inchecken en uitchecken
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Veiligheidsmaatregelen
Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Mondkapjes en handschoenen zijn beschikbaar
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt, de lunch en het diner, en via roomservice
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Antigenresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 1 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
Eten en drinken
Er is elke dag van 06.30 uur tot 10.30 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van IDR 175000 voor volwassenen en IDR 175000 voor kinderen
1 restaurant
1 bar/lounge
Roomservice beschikbaar
Activiteiten
Fitnesscentrum
Buitenzwembad
Gezinsvriendelijk
Gratis kinderclub
Een wasserij
Buitenzwembad
Extra bedden (toeslag)
Voorzieningen
Lift
Kluis bij de receptie
Receptieruimte
Gastendiensten
24-uurs receptie
Stomerij/wasservice
Schoonmaakservice (op verzoek)
Wasserij
Bagageopslagruimte
Hulp bij uitstapjes/tickets
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Vergaderruimte
Buiten
Tuin
Terras
Toegankelijkheid
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
Lift
Aangepaste kamer
Parkeerplaatsen voor personen met een beperking
Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
Restaurant met voorzieningen voor rolstoelgebruikers
8,6 op 10 Uitstekend (Alle 173 beoordelingen bekijken)
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Antigenresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 1 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn
Dit is een CHSE-gecertificeerde accommodatie. CHSE (Cleanliness, Health, Safety en Environment) is een gezondheids- en veiligheidscertificering van het Indonesische Ministerie van Toerisme en Creatieve Economie. Als je naar Indonesië reist, ben je verplicht om een minimum aantal nachten te boeken in een CHSE-gecertificeerde accommodatie. Raadpleeg de overheidsvoorschriften voor meer informatie.
Renovaties en sluitingen
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 350000.0 per dag.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 175000 voor volwassenen en ca. IDR 175000 voor kinderen
Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ramada Encore Bali Seminyak Hotel
Ramada Encore Bali Hotel
Ramada Encore Bali Seminyak
Ramada Encore Bali
Ramada Encore Wyndham Bali Seminyak Hotel
Ramada Encore Wyndham Bali Hotel
Ramada Encore Wyndham Bali Seminyak
Ramada Encore Wyndham Bali
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali
Ramada Encore by Wyndham Bali Seminyak
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali CHSE Certified
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified Hotel
Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified Seminyak
Veelgestelde vragen
Is Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.
Hoeveel kost een verblijf bij ?
Vandaag, 29 mrt. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 13 apr. 2023 min. € 32,68, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Zijn huisdieren welkom bij Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified?
Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Biedt Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per voertuig.
Waar ligt Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified?
Dit hotel ligt in Sunset Road, binnen 2 km afstand van Winkelcentrum Sunset Point en Seminyak-plein. Ook Sunset Star en Petitenget tempel liggen binnen 3 km afstand.
Beoordelingen over Ramada Encore by Wyndham Seminyak Bali - CHSE Certified
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 178 van 470 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
178
" "10 - Uitstekend 38%
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 470 beoordelingen" "
8 - Goed
195
" "8 - Goed 41%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 470 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
" "6 - Redelijk 11%
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 470 beoordelingen" "
4 - Matig
31
" "4 - Matig 7%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 470 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
" "2 - Ontzettend slecht 3%
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,3/10
Voorzieningen
8,1/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul. 2020
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 nov. 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Personeel was ongelofelijk asociaal en klantonvriendelijk. Pure afzetterij.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep. 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome hotel!
We had a great time at Ramada! We stayed 9 days and enjoyed our stay!
The food was delicious and the service of the hotel is in one word awesome.
We talked with a lot of the staffs and everyone was very kind, especially Dipa and the reception staff.
The annoying thing was the many ants in the room. And the shower water flowed to the bathroom floor after the shower the floor was partially wet. The towels are outdated too and need to be changed.
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Rachid
24 aug. 2018
Netjes
Mooi en netjes! Ligging was iets minder
Rachid
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Paulien
30 mrt. 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genieten!!
Het hotel is prima met een mooi groot zwembad wat 's avonds mooi verlucht is. Ontbijt is goed met lekkere kleine gebakjes.
Kregen omdat we 10 nachten bleven een upgrade naar een supermooie kamer. Eten in het hotel is gevarieerd en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het enige is dat het toch wel een flink stuk lopen is nasr het strand. Maar je kan altijd het shuttlebusje nemen.
Paulien
8/10 – Goed
Johannes, Leidschendam
8 jul. 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voldoet aan de verwaxhting
Kamer met balkon geboekt. Je kon echter niet op het balkon. Hotel heeft upgrade aangeboden als oplossing. Netjes. Ligging is ietsjes achteraf,maar lopen naar centrum kan wel.
Johannes
10/10 – Uitstekend
kumar
Reisde met partner
25 mrt. 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower area should have a door to prevent water from flowing into the rest of the bathroom.
kumar
4 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Meher Thej
Reisde met familie
22 mrt. 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property, very nice and big swimming pool, extensive breakfast. Loved the stay!!
Meher Thej
4/10 – Matig
Cameron
8 mrt. 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a long way from everything so much so you need to organise taxis for it
Cameron
6 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Lavonne
7 mrt. 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten